Wees dan dankbaar dat ze je een dak boven je hoofd geven.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben zoekende, heb 2 jaar op mezelf gewoond, en nu even bij mijn ouders.
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wees dan dankbaar dat ze je een dak boven je hoofd geven.
Ik betaal ze ervoorquote:Op maandag 24 juli 2006 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wees dan dankbaar dat ze je een dak boven je hoofd geven.
En dat moet je vermelden?quote:
Ik vermeld het alleen als antwoord op 'wees blij dat ze je onderdak bieden'quote:Op maandag 24 juli 2006 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat moet je vermelden?
Lijkt me niet meer dan normaal, als je als volwassen vent weer bij je vader en moeder intrekt.
Dat antwoord gaf ik, omdat er zat ouders zijn die hun kinderen niet meer terug in huis nemen zodra ze volwassen zijn, en de deur uit zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vermeld het alleen als antwoord op 'wees blij dat ze je onderdak bieden'
En nee, ik vind het ook niet meer dan normaal om daarvoor te betalen.
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat antwoord gaf ik, omdat er zat ouders zijn die hun kinderen niet meer terug in huis nemen zodra ze volwassen zijn, en de deur uit zijn.
Ik snap wel dat het niet lekker is om te soppen met dit weer, maar je hebt nog een week twee dagen, als je iedere dag iets doet, is het een kleine moeite
Bovendien waarschuwen ze je ook nog, dat ze eerder terug komen.
Je mag gewoon in je handjes knijpen met zulke ouders.
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:19 schreef Rosbief het volgende:
Je vervangt alle sloten, kunnen ze d'r ook niet meer in.
Probleem opgelost!
...en waar mag je dan wel niet wonen, verwend nest?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:49 schreef eer-ik het volgende:
Zit je lekker op het strand, word je opeens gebeld door Pa.
Zegt ie: we kunnen geen plek meer vinden dus we komen wat eerder naar huis.
En met 'wat eerder' bedoelt ie een week.
Komen ze aanstaande woensdag al thuis![]()
Kan ik niet meer binnenroken.
Moet ik gvd het hele huis luchten, alle teringzooi opruimen, stofzuigen, dwijlen en al die kutzooi
Hele vakantie weer in duigen.
dekselse ouders, reserveer dan ook eens een keer wat!![]()
In een klein, boeren dorp, in een rijtjeshuis.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:35 schreef SchnappiSchnap het volgende:
[..]
...en waar mag je dan wel niet wonen, verwend nest?
Je vader of moeder doet dat als het goed is elke week (of zelfs elke dag).quote:Op maandag 24 juli 2006 12:49 schreef eer-ik het volgende:
Moet ik gvd het hele huis luchten, alle teringzooi opruimen, stofzuigen, dwijlen en al die kutzooi
Hele vakantie weer in duigen.
Doet de schoonmaakster altijdquote:Op maandag 24 juli 2006 13:46 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Je vader of moeder doet dat als het goed is elke week (of zelfs elke dag).
Dus niet zo zeuren.
Opruimen valt ook best mee. Zeker als je wat muziek opzet.
Kquote:Op maandag 24 juli 2006 13:59 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Dan lees je alleen even mijn laatste zin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |