Gisteren was aflevering 9 van seizoen 4 te verkrijgen
![]()
Tess
![]()
Ik zweer het, iedere keer als zij weer in een aflevering zit, ziet ze er mooier uit dan de vorige keer
![]()
Op mijn werk hangt hier een poster van Serenity met haar op de voorgrond, dus ik was haar sowieso nog lang niet vergeten
Verder was het echt een feest der herkenning, met ook Dr. Burkhoff en Richard! Laatstgenoemde is toch altijd wel de ultieme boyscout geweest, dus ik vond het wel lichtelijk disturbing hoe hij weer een familie wilde vormen met Isabel door haar te dwingen weer een peuter te worden, brrr... het verbaast me trouwens dat ze ermee door zijn gegaan, ik had verwacht dat ze tegen het einde van de aflevering weer normaal zou zijn. Misschien wilde die actrice die haar speelt niet meer...? In ieder geval jammer, want ik begon Isabel net een tijdje cute te vinden
![]()
In het "Previously, on The 4400" stukje was er ook een hele stuk over Tom's "marked" litteken achter zijn oor, maar er werd niet zoveel mee gedaan deze aflevering, denk dus dat hij volgende week ge-mindcontrolled wordt ofzo... Heeft 'ie toch nog twee keer met een mooie vrouw kunnen seksen voordat het zover is