Wow, vette aflevering! Al vond ik dat de climax iets te ver voor het einde van de aflevering bereikt werd [dat was in de vorige twee seizoenen anders]. Halverwege de aflevering dacht ik echt: "Holy fuck, die vision die Shawn van de toekomst had na het roken van die ene sigaar gaat gewoon werkelijkheid worden!!", maar dat werd dus toch nog afgewend... naja, half dan.
Hoe kut voor Shawn dat hij zijn moeder én zijn broertje verliest, nu is hij echt helemaal alleen op zijn grote kantoor, tenzij hij nu echt zo hecht wordt met Tom en Kyle. Ik had trouwens heel even het idee dat Tom tóch nog steeds Marked was toen hij naar dat hutje ging, goed geacteerd dus
![]()
En gelukkig heeft Isabel zichzelf niet herhaald en heeft ze er uiteindelijk voor gekozen om bij de "goeien" te horen, alleen jammer dat ze dood is, ik vond haar dit seizoen één van de leukste personages, een hele verandering met vorig seizoen dus.
Ik ben erg benieuwd naar seizoen vijf! Het lijkt me dat mensen die promicin hebben genomen nu niet meer gearresteerd kunnen worden, aangezien er nu duizenden zijn die dat tegen hun wil in [alhoewel sommigen het wel leuk zullen vinden] hebben moeten "nemen" en zelfs mensen die voor NTAC etcetera werken abilities krijgen. Ik vraag me ook af, eerst waren er dus 4400 mensen met abilites, toen werd promicin uitgedeeld en is dat aantal gegroeid naar...? Als het toen ongeveer verdubbeld is, dan is het nu met weer ongeveer negenduizend erbij wéér verdubbeld! En nu is de hele stad Seattle "van" the 4400... dat kan volgend seizoen erg interessant worden dus
![]()
Ik ben er bijna zeker van dat Tom de shot gaat nemen / heeft genomen, dan is het toch jammer dat Diana straks de enige in heel NTAC is die geen ability heeft.
quote:
Is die al 100% ge-greenlight?
![]()
quote:
Seizoen 4 was gewoon extreem goed. Er zat vaart in, continuiteit, spanning, een mysterie, en het einde is meer dan onverwachts.
Iets teveel vaart, het lijkt net of het seizoen pas een paar weken bezig is
![]()
Jammer dat USA geen 20+ seizoenen ervan aankoopt...