En dat zal altijd zo blijven zolang je winkel een FRS is. Maar ik neem aan dat je ook genoeg voordelen uit de franchise haalt...quote:Op maandag 24 juli 2006 11:29 schreef Retarded het volgende:
maar ik erger me gewoon aan het feit dat ik een prachtige winkel heb die een goede omzetplus laat zien sinds ik er sta, en dat mijn winkeltje dan meegenomen wordt in de meningen over FRS....
Dank U!quote:Op maandag 24 juli 2006 12:17 schreef kepler het volgende:
kappen nou met over winkels pratenopen er ander gewoon een nieuw topic over ofzo
dit is het 360 topic
geen idee, volgens mij is er geen officiële, want dan zou MS het toch zelf moeten uitbrengen???quote:Op maandag 24 juli 2006 12:30 schreef NX het volgende:
[..]
Dank U!
En nu mijn vraag beantwoorden
Is de XBOX MAGAZINE de zogenaamde "officiele"?
*HYPE* *HYPE* *HYPE* *HYPE* *HYPE* *HYPE* *HYPE* *HYPE*quote:Op maandag 24 juli 2006 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
laten we.....
SAINTS ROW HYPEN![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal van de demo![]()
mooie kikkersquote:Op maandag 24 juli 2006 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
laten we.....
SAINTS ROW HYPEN![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=T7XmLOxuFsY&search=Saints%20Row
Cool er zitten kikkers in Saint's Row, nu ga ik hem zeker halenquote:Op maandag 24 juli 2006 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
laten we.....
SAINTS ROW HYPEN![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=T7XmLOxuFsY&search=Saints%20Row
O fuck nee, daar gaan we weerquote:
Ja, je hebt gelijk maar ik had ergens gelezen dat het de "officiele" Xbox Magazine was... hmmmquote:Op maandag 24 juli 2006 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]
geen idee, volgens mij is er geen officiële, want dan zou MS het toch zelf moeten uitbrengen???
Jup, kan alletwee. Ik maak gewoon een ultra geile blanke hunk. Hij moet wel een beetje op mij lijken natuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 12:44 schreef Atuniel het volgende:
Word lachen dat SR
Maar je hebt een character build er in zitten.,... waarom maakt iedereen een blanke aan.. je kan toch wel een neger aanmaken hoop ik?
Ik heb het Prey themaquote:Op maandag 24 juli 2006 12:45 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.xboxdynasty.de/html/specials/dash/index.php
Hier trouwens nog toffe achtergronden voor je 360
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Cool er zitten kikkers in Saint's Row, nu ga ik hem zeker halen
bij Dimplus.nl krijg je die pre-order kit als je de game preordert bij hun, dat heb ik dan ook gedaan. Waarschijnlijk krijg ik hem wel na 1 augustus maar fuck it er zitten nog free gamer pics en themes bijquote:Op maandag 24 juli 2006 12:39 schreef NX het volgende:
[..]
O fuck nee, daar gaan we weer![]()
Maar MMARSU, misschien weet jij dat, hoe kan men aan de demo disc komen? Is dat voor een aantal geselecteerd mensen, of wordt het straks gratis meegegeven met een taart pak vla![]()
[..]
Ja, je hebt gelijk maar ik had ergens gelezen dat het de "officiele" Xbox Magazine was... hmmm
Toch maar eens aanschaffen, eens effe kijken of het daadwerkelijk zo interessant is
Aha, tis allemaal duidelijkquote:Op maandag 24 juli 2006 12:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
bij Dimplus.nl krijg je die pre-order kit als je de game preordert bij hun, dat heb ik dan ook gedaan. Waarschijnlijk krijg ik hem wel na 1 augustus maar fuck it er zitten nog free gamer pics en themes bij. Kost me verder niks ( alleen aanbetaling van 5 euro ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |