Iedereen zijn eigen hobbysquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:23 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens 3 dagen niet slapen, dan weet je pas wat naar de klote zijn echt betekend![]()
Je gaat "over je slaap", je lichaam maakt endorfinen aan (soort opiaat)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen hobbys![]()
Ik zou echt hersendood raken...
Mwa, je gaat je na een tijdje alleen maar een beetje vaag voelen, en soms val je half weg. Maar voor de rest is het aardig te doen hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:25 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen hobbys![]()
Ik zou echt hersendood raken...
Ja, zn gangetje, he.quote:
fysieke arbeidquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat voor werk praten we over?
Ik zou het niet kunnen.... zou ook levensgevaarlijk zijn denk ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ach gek wtf boeit dat aansteller
Ja vind ik wel... dan val ik praktisch in slaap als ik naar me werk moet... en met 2 uur woon-werk verkeer lijkt me dat niet bepaald veiligquote:
* Ghostbuster even nadenkt hieroverquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:22 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Voor mensen die moeten nadenken kan dat lastig zijn.
Bemoei je dr ff mee, joh, pauper.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ach gek wtf boeit dat aansteller
8 uur lang programmeren per dagquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:22 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Voor mensen die moeten nadenken kan dat lastig zijn.
Maar ik was kneiterdronken, zondagavond.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef arneaux het volgende:
Maikuuul heeft wel een punt, wat maakt t nou als je 1x wat minder slaapt. Als je dan al in slaap valt als je eerst 2 uur (wat trouwens zowieso debiel is als je zover van je werk woont) rijd is dat gewoon kansloos.
Les 1: Maikuuul heeft NOOIT een punt!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:46 schreef arneaux het volgende:
Maikuuul heeft wel een punt, wat maakt t nou als je 1x wat minder slaapt. Als je dan al in slaap valt als je eerst 2 uur (wat trouwens zowieso debiel is als je zover van je werk woont) rijd is dat gewoon kansloos.
Maikuuul ís een punt. Een groot punt. Van ergernis.quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:49 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Les 1: Maikuuul heeft NOOIT een punt!
Jij hebt dan wel weer een punt....quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Maikuuul ís een punt. Een groot punt. Van ergernis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |