Geeez... erh echt waar? ermh ehh wtf?,,,,,,,quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo?
Het is goddomme serieus
Hebben beetsen klitten!
Vraag jij je dat nou nooit af?
Ik wel
Dit is daarom naar mijn mening een ONZ topic.quote:Zet hier je handtekening als je ook klitten voor koeien wilt.
Ik begin: MUUS.
Nu jullie.
Ja, dat is MUUS, maar kunnen we nu ontopic?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:35 schreef Aitan het volgende:
[..]
Geeez... erh echt waar? ermh ehh wtf?,,,,,,,![]()
sprakeloos.
MUUS weet het gewoon zo 'vrolijk' te brengen
Die vraag stond in een ander topic waarop deze geinspireerd isquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:41 schreef tonja het volgende:
Er was ook geen vraag
Dan lees je het hele topic verder alsjeblieft?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:41 schreef tonja het volgende:
Er was ook geen vraag
ja maar hebben ze een klit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:42 schreef Aitan het volgende:
ja ze hebben vagina.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Keizersnede_(rund)
Klaar?
Dat ze een vagina hebben, wist ik ook nog wel. Maar is de vagina met leuke extra's zoals bij mij?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:42 schreef Aitan het volgende:
ja ze hebben vagina.
Klaar?
Vagina, en dan nu nog STEEDS de vraag, hebben dieren een klitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:42 schreef Aitan het volgende:
ja ze hebben vagina.
Klaar?
Een en al gebagger, zo te zien. Daar ga ik me niet doorheen worstelen. Veel plezier verder.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan lees je het hele topic verder alsjeblieft?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Een en al gebagger, zo te zien. Daar ga ik me niet doorheen worstelen. Veel plezier verder.
Misschien moet jij je eigen klit eens gaan zoeken, wie weet word je daar wat vrolijker vanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Een en al gebagger, zo te zien. Daar ga ik me niet doorheen worstelen. Veel plezier verder.
figures.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:49 schreef Aitan het volgende:
als we erodome mogen geloven wel...
Vrouwtjesdieren...orgasmen?
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat figures, dat ik een opleiding dierverzorging heb gedaan en altijd al zeer geinterreseert ben geweest in biologioe en aanverwante zaken?quote:
Dankjewel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:51 schreef erodome het volgende:
Psssst, koeien hebben wel degelijk een clitoris...
Ik citeer, vanuit het koeboek(biologieboek gericht op enkel het rund), de tekening kan ik alleen niet neerzetten
4.3 De geslachtsorganen van de koe
De geslachtsorganen van de koe zijn weergegeven in de bijgaande figuren. met behulp hiervan zullen we hun functie nu kort behandelen.
1 = Kling of schaamlippen
Tussen deze schaamlippen ligt de kittelaar of clitoris(1a), een seksueel zeer gevoelig zwelorgaan.
En dan de rest van de geslachtsorganen totaan de ophangvliezen, maar dat is voor deze topic niet van toepassing.
En ze hebben ook nog een bronsthormonen die ze horny maken(oestron), deze komen vrij als het graafse blaasje kapot springt en de eicel haar weg begint.
Volgens mij hebben zo goed als alle vrouwelijke zoogdieren een klit, durf het niet met zekerheid te zeggen, maar bij de koe wist ik het nog door school.
Goeie, nu wil ik ook alle ins en outs weten ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dankjewel.
Wat voor geluid zouden koeien maken als ze klaarkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |