Ze zijn je zeer erkentelijk. Dank voor uw stem.quote:Op maandag 24 juli 2006 03:05 schreef arneaux het volgende:
Ik teken voor een lekker geil nat klitje voor het koetje.
Jij tekent begrijp ik?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:32 schreef SHE het volgende:
Dus echt wel open, is nu actueel zeg maar
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:32 schreef SHE het volgende:
Dus echt wel open, is nu actueel zeg maar
Naja, als trotse bezitster van een clitoris, ben ik voor klitten in het algemeen..dus ook voor koeien.quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Naja, als trotse bezitster van een clitoris, ben ik voor klitten in het algemeen..dus ook voor koeien.
Zou je de jouwe afstaan aan een koe? Hoe ver gaat je hart voor dieren? Bewijs het hier voor eens en altijd in F&F!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Naja, als trotse bezitster van een clitoris, ben ik voor klitten in het algemeen..dus ook voor koeien.
ja daaag, ik stop 'm wel in mijn donorcodicil , ik heb 'm nu nodigquote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zou je de jouwe afstaan aan een koe? Hoe ver gaat je hart voor dieren? Bewijs het hier voor eens en altijd in F&F!
En hoe weet jij dat zo precies Hendrikje? en heb je bewijs?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:59 schreef Hendrik38 het volgende:
Ps op diezelfde plek als waar die humaan te vinden is!
Plaatjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 20:59 schreef Hendrik38 het volgende:
Ps op diezelfde plek als waar die humaan te vinden is!
Hallo?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:32 schreef Aitan het volgende:
Nou, iemand moet het doen...
Ik heb er geen zin in, maar ach!! IK ben wel weer de zeikstraal die serieus gaat doen.
Hoort dit niet thuis op een zinloos grappen forum dit is voor serieuze zaken.
Whahahahaha koeien met klitten*rent naar dichtsbijzijnde boerderij*
Wat zij zegtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo?
Het is goddomme serieus
Hebben beetsen klitten!
Vraag jij je dat nou nooit af?
Ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |