Voor de buuf hequote:Op maandag 24 juli 2006 07:56 schreef Kadesh het volgende:
Een worstje met rattenvergif is meestal afdoende.![]()
Iemand zou eens naar dat mens toe moeten gaan om haar goed de waarheid te vertellen.quote:Op maandag 24 juli 2006 06:32 schreef Sheriam het volgende:
De hond van de buren blaft ook heel veel. Meestal zit 'ie 'savonds/'snachts gewoon binnen en is alles dicht, dan hoor je 't alleen beneden, maar nu staat alles open en hoor je het ook de halve nacht.
De buurvrouw klaagt zelf over vanalles in de buurt, iedereen in de buurt kent 'r als 'oh die' enzo... die lamp is te fel, de sproeier spoeit 'snachts en haar kleinkind wordt er wakker van, de haan kraait, de tuinman knipt een overhangend takje van haar boom (of laat 'm juist zitten), 't is nooit goed... maar ze is zo doof als een kwartel en zelf hoort ze volgens mij die hele hond niet als ze 'savonds haar gehoorapparaat uit doet. Overdag hoeft die hond maar 1 keertje te blaffen en je hoort haar al (veel en veel harder!) schreeuwen tegen 't beest.
Al lang gedaan, helpt geen moer. Ze heeft geen idee waar je 't over hebt, ze is echt gestoord in sociaal opzicht.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:33 schreef Natalie het volgende:
[..]
Iemand zou eens naar dat mens toe moeten gaan om haar goed de waarheid te vertellen.
Ze klaagt over vanalles, maar ze heeft zelf niet door dat ze overlast veroorzaakt. Ik had allang op de stoep gestaan.
"Ja, ik weet dat ik een uur te laat ben, maar ik hoorde de wekker niet"quote:
Alle buren moeten dood en niet de honden !quote:Op maandag 24 juli 2006 09:47 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Alle honden moeten dood
je bedoelt gebaftquote:Op maandag 24 juli 2006 15:04 schreef Kakakoka het volgende:
Ben ik even blij met mijn buren ..
Heb de hele nacht mijn vriendin volgeblaft maar ik heb ze geen moment horen klagen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |