De 'gum' vind ik niet. Maar ik heb alleen effect als ik op de foto zélf smudge. Waar moet je dan op smudgen?quote:Op maandag 24 juli 2006 19:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je niks in die laag staan om te Smudge-en.![]()
Trouwens foto's zelf smudge-en is bijna nooit een goed idee, vind ik. Of je moet weten waarom je het doen.![]()
Zet in de laag boven de foto een punt/streep met een kleurtje dat je wenselijk lijkt of zo.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:11 schreef Ovidius het volgende:
[..]
De 'gum' vind ik niet. Maar ik heb alleen effect als ik op de foto zélf smudge. Waar moet je dan op smudgen?
Gelukt!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zet in de laag boven de foto een punt/streep met een kleurtje dat je wenselijk lijkt of zo.en dan uitsmeren. (De gum in PS is Shift-E.
)
Ja, en het laatste wat jij zei was:quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 19:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo. Ik heb net een ontzettend grote tabel afgemaakt.
Wat een werk.
En daar reageerden ook zoveel mensen op!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, en het laatste wat jij zei was:
[..]
![]()
![]()
Wow! Heb je die helemaal zelf gemaakt?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:39 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Is dit saai dan!![]()
[insert ontzettend goed gelukte afbeelding]
Genoeg.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:42 schreef Canisfire het volgende:
Hoeveel oud showchatters zijn er nu nog steeds geen mod geweest?
Nu komt MB er misschien ook nog eens bij .quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu komt MB er misschien ook nog eens bij .
Maar we zijn wel de slowchat die de meeste mods voortgebracht heeft toch ?
crew en oud crew reeksen niet mee gerekent![]()
De Bifi-reeks in ONZ kon er ook wat van.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nu komt MB er misschien ook nog eens bij .
Maar we zijn wel de slowchat die de meeste mods voortgebracht heeft toch ?
crew en oud crew reeksen niet mee gerekent![]()
Haha het is tof hoorquote:
Ja,quote:
US!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, check de PI
Maar gaat ze naar FOT?![]()
Of?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
FOK!radio.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:14 schreef MissBliss het volgende:
Hey stelletje roddelaars
Hoe kom je aan die wijsheid, Canisfire?
[..]
!
Wat zeiden ze dan?quote:
Dat jij of PeRi het zou worden. Wie het zei weet ik ook niet, want toen luisterde ik nog nietquote:
Oh... Nou ik ben benieuwd dan, heb nog geen mail ofzo gehad.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat jij of PeRi het zou worden. Wie het zei weet ik ook niet, want toen luisterde ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |