nee het was de bedoeling dat het in de prullebak gingquote:Op maandag 24 juli 2006 00:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Leg dat dan ook afgedekt in de koelkast...die dingen zijn niet voor niets uitgevonden![]()
Zijn er echt mensen die naar de bios gaan met dit weer?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:23 schreef CecilBDemented het volgende:
in de bios vandaag stonk het naar zweet ook erg
Maar 2 dagenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:16 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mwoah liet ik zo even een pizza rest op het aanrecht liggen, lag er nog maar 2 dagen, kom ik zo beneden en stinken man![]()
Ook me bed stinkt elke dag![]()
Douchen doe ik ook wel, maar ik zweet gewoon als een paard, als iemand niet beter zou weten zou die zeggen dat er bedplasser actief isquote:Op maandag 24 juli 2006 00:36 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maar 2 dagen, voor die stank in je bed heb ik 2 oplossingen:
1. Vaker douchen voor het slapen gaan
2. Vaker je bed verschonen
vies he, of die mensen met van die goedkope deodorant luchtjes bij zichquote:Op maandag 24 juli 2006 00:23 schreef CecilBDemented het volgende:
in de bios vandaag stonk het naar zweet ook erg
ik moest lachenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:37 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Douchen doe ik ook wel, maar ik zweet gewoon als een paard, als iemand niet beter zou weten zou die zeggen dat er bedplasser actief is![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |