abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juli 2006 @ 00:12:17 #1
103891 Blazkowich
Dissident Lid
pi_40118969
Ik vroeg me net iets vreemds af. Zijn er andere dieren behalve de Homo Sapiens waar de vrouwtjes orgasmes ervaren? Bestaat er zoiets als een clitoris onder vrouwtjesdieren?

Ik heb er namelijk nooit iets over gehoord? Zijn mensen uniek in dat oogpunt? Dat zou wel apart zijn

Ik vroeg me dit alleen of, ik heb geen behoefte om vrouwtjeshamsters klaar te laten komen, maak je geen zorgen
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_40130472
quote:
Op maandag 24 juli 2006 00:12 schreef Blazkowich het volgende:
Ik vroeg me net iets vreemds af. Zijn er andere dieren behalve de Homo Sapiens waar de vrouwtjes orgasmes ervaren? Bestaat er zoiets als een clitoris onder vrouwtjesdieren?

Ik heb er namelijk nooit iets over gehoord? Zijn mensen uniek in dat oogpunt? Dat zou wel apart zijn

Ik vroeg me dit alleen of, ik heb geen behoefte om vrouwtjeshamsters klaar te laten komen, maak je geen zorgen
Ja. Bonobo vrouwtjes hebben ook orgasmes. Ze doen GG rubbing.
http://brembs.net/bonobos.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Tribadism
pi_40131596
Als het goed is hebben de vrouwtjesdieren bij zoogdieren iig ook een clitoris ja, weet het niet van alle soorten presies, maar bij koeien en schapen enzo weet ik het zeker vanuit de schoolachtergrond(veel voortplantingsgedoeles gehad in deze).

Of ze tot een orgasme kunnen komen, geen idee, wel is het ene dier happiger op gedekt worden dan het andere, de een zoekt het echt op, de ander laat het gelaten over zich heen komen, maar echt onprettig zal het vast niet zijn, of je moet een poes zijn, katers hebben weerhaakjes op hun penis, die pijn zet de eisprong in werking, zoals bij een konijn de rammelaar zodra hij spuit en eraf gaat een trap geeft zeg maar die de eisprong in werking zet.

Toch lijken zowel konijnen als katten er ook geen probleem mee te hebben, dus ze zullen er vast wel wat voor terug krijgen, want als het echt alleen maar auw deed, of er zat helemaal geen leuk bijeffect aan dan denk ik dat het niet zo heel best met de voortplanting zou gaan
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 24 juli 2006 @ 14:22:58 #4
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_40133332
ik heb n keer n docu gezien waarin ze n onderzoek lieten zien naar de orgasmes bij varkens, die duurden uren!!!
  maandag 24 juli 2006 @ 18:41:35 #5
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_40140243
Ik weet voor een feit dat honden en paarden een orgasme kunnen krijgen, en zo zijn er vast nog veel meer dieren.
Merries squirten dan ook praktisch altijd als ze komen, en niet zo'n klein beetje ook niet!

Er zijn ook veel dieren (per invidu afhankelijk) die naast hun cyclus ook prima geprikkeld kunnen worden voor sexueel genot, en dit ook accepteren.
Sommige laten dit ook continu blijken vanuit zichzelf al.
Ik heb zelf een paar van deze gevallen mee gemaakt.

Niet dat ik op de advances ben in gegaan, maar het was toch wel sneu om deze dames zo gefrustreerd te zien continu.
(Iedereen wist het ook van het voorbeeld waar ik het over heb, maar iedereen doet natuurlijk of zijn of haar neus bloed.)

De een is er meer weg van dan de ander, maar dieren kunnen wel degelijk van sex genieten.
Bij het ene ras is dat meer evident dan de ander, maar het blijft echt niet bij de Bonobo aapjes en de dolfijnen.

[ Bericht 56% gewijzigd door Darkwolf op 24-07-2006 18:46:44 ]
  maandag 24 juli 2006 @ 18:49:01 #6
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_40140390
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:22 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb n keer n docu gezien waarin ze n onderzoek lieten zien naar de orgasmes bij varkens, die duurden uren!!!
Uren?
Dat lijkt me intens zeg.
Men heeft mij verteld dat het ongeveer 30 minuten is.
En dat is al heel erg lang.

Je gaat je toch afvragen: wie onderzoekt zoiets en wat dacht deze toen hij of zij het onderzoek ging starten?
(Beetje cliche vraag op "Wie kwam erop om een koe te melken en wat dacht deze?" maar toch...)
  maandag 24 juli 2006 @ 19:10:30 #7
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_40140894
je verhaal laat t lijken alsof je....er ervaring in hebt..
pi_40147946
Dat vraag ik me dus ook af
Zouden vrouwtjes eenden klaarkomen?
Wél heb ik een keer een teef zien rijden tegen een kussen
4
pi_40148033
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:31 schreef erodome het volgende:
Als het goed is hebben de vrouwtjesdieren bij zoogdieren iig ook een clitoris ja, weet het niet van alle soorten presies, maar bij koeien en schapen enzo weet ik het zeker vanuit de schoolachtergrond(veel voortplantingsgedoeles gehad in deze).

Of ze tot een orgasme kunnen komen, geen idee, wel is het ene dier happiger op gedekt worden dan het andere, de een zoekt het echt op, de ander laat het gelaten over zich heen komen, maar echt onprettig zal het vast niet zijn, of je moet een poes zijn, katers hebben weerhaakjes op hun penis, die pijn zet de eisprong in werking, zoals bij een konijn de rammelaar zodra hij spuit en eraf gaat een trap geeft zeg maar die de eisprong in werking zet.

Toch lijken zowel konijnen als katten er ook geen probleem mee te hebben, dus ze zullen er vast wel wat voor terug krijgen, want als het echt alleen maar auw deed, of er zat helemaal geen leuk bijeffect aan dan denk ik dat het niet zo heel best met de voortplanting zou gaan
Al die zoogdieren houden ervan met een bepaald soort apen voorop die 't gewoon de hele dag doen Bonobo heten ze geloof ik.
pi_40150773
vroeger was er een hypothese dat door het klaarkomen van de vrouw, het zaad beter werd opgenomen waardoor de kans op bevruchting steeg.
Maar of deze hypothese de weerleggingen weerstond weet ik niet.
pi_40163007
Nope weerstond de weerlegging niet, is juist bewezen van wel, alhoewel het geen enorme rol speelt....

Als een vrouw geniet beweegt het van binnen zeg maar, als ze klaarkomt "doopt" de baarmoedermond zich in de vagina waardoor sperma beter wordt opgenomen, maar dan moet een vrouw wel of tegeljkertijd, of naderhand klaarkomen, alhoewel vooraf klaarkomen en veel blijven genieten ook wel wat beweging binnen in stand houdt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_40163904
als het waar is dan weerstond het wel de weerleggingen ;-)
pi_40164299
Tis nog vroeg he, nou ja, voro mij dan die de hele nacht wakker heeft gelegen naast een ziek kind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')