bedenk dan iets beters, dan passen de modjes hem wel aanquote:Op maandag 24 juli 2006 00:06 schreef Sebasser het volgende:
kut TT!
als dit je beste pick up line is dan moet je de volgende keer toch deze eens proberenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:22 schreef Sebasser het volgende:
Hoevaak worden jullie nou in bars/cafe's ect met deze opening'szin aangesproken dan ? ;p
Dit is niet mijn beste, in tegendeelquote:Op maandag 24 juli 2006 00:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als dit je beste pick up line is dan moet je de volgende keer toch deze eens proberen
he, jij hebt een opening, en ik heb zin, dus dat is ONZE openingszin![]()
is hij niet van Najib Amhali of zo ??quote:Op maandag 24 juli 2006 00:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dit is niet mijn beste, in tegendeel
Maar jij word er nooit mee aangesproken ?
dan moet hij een jaar of 70 zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is hij niet van Najib Amhali of zo ??
Noem eens een paar, ik wil even hard kunnen lachenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef Twisted_fok het volgende:
Nooit specifiek met deze hoor, maar dronken mannen kunnen er wat van met slechte openingszinnen. Van sneu tot supersneu.
Oh joy...quote:Op maandag 24 juli 2006 03:16 schreef Sebasser het volgende:
Ik ben nog hier nan.
Hier mistquote:Op maandag 24 juli 2006 03:22 schreef wonderer het volgende:
Lekker eindje gelopen. Het is eindelijk mooi weer buiten
Aww, heel plezier iig saampjesquote:Op maandag 24 juli 2006 03:23 schreef Roosjedoosje het volgende:
jaaaaa ze is er!![]()
Het is echt zo super![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |