Dat soort aso's zijn uit op een conflict. De vorige bewoners van dat huis heb ik weggejaad door poep in hun brievenbus te stoppen.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:01 schreef vosss het volgende:
jezus sufkut, bel aan en vraag beleefd of het misschien wat zachter kan![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:02 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Dat soort aso's zijn uit op een conflict. De vorige bewoners van dat huis heb ik weggejaad door poep in hun brievenbus te stoppen.
Ze kunnen toch ook wel bij mij aanbellen om te vragen of ik er last van heb? Waarom moet IK het altijd vragen.
De 'tegenstander' is uit op een conflict, maar wel een drol in de brievenbus te stoppen, wat je niet veel beter maakt. Is dat, in de moderne wereld, tegenwoordig, volwassen gedrag?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:02 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Dat soort aso's zijn uit op een conflict. De vorige bewoners van dat huis heb ik weggejaad door poep in hun brievenbus te stoppen.
Ze kunnen toch ook wel bij mij aanbellen om te vragen of ik er last van heb? Waarom moet IK het altijd vragen.
Als je Holland FM (of zoiets) aanzet, dan moet je eerst aan je buren vragen of ze er last van hebben, dat is wel zo netjes. Niemand heeft last van mij, omdat ik alleen goede muziek draai.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:06 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een varken ben je. Hoe moet zij nou weten dat jiij er last van hebt als je niks zegt? Zal een aardige dagtaak zijn als iedereen preventief moet vragen of iemand last zal krijgen als......[vul maar in]
Dus kan je beter binnen blijven, onee dan staat de radio te hard.![]()
Jij noemt haar hoer, maar zéi is uit op een conflict.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:05 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Het lijkt wel of die hoer meeleest, het is nu opeens stil, alleen nog een paar spelende kinderen, maar daar heb ik geen last van.
Ik ga veel met andere culturen om, dan neem je soms wel eens woorden over.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jij noemt haar hoer, maar zéi is uit op een conflict.
Wat een logica. Hier.
En daar ben je trots op? Wat is dat voor laf excuus?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:11 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ik ga veel met andere culturen om, dan neem je soms wel eens woorden over.
Lijkt me niet. De kans dat zij het hoort is nihil.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jij noemt haar hoer, maar zéi is uit op een conflict.
Wat een logica. Hier.
Ja, kut. Verkeerd.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:12 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Lijkt me niet. De kans dat zij het hoort is nihil.
Zei met nadruk![]()
Scheelt wel, hoeft ze haar deur niet meer open te doen, en heb jij constant last van haar herriequote:Op zondag 23 juli 2006 21:01 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Doe die deur dicht, grafhoer. Of zet die takkeherrie uit. Als je vannacht een steen door je raam hebt, dan weet je dat ik hem heb gegooid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |