Zo'n weekend had ik ook!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:46 schreef vosss het volgende:
Ik ging om 6 uur naar bed......ofja, de bank, het bed haalde ik niet meer van zattigheid
I dont do drugs. Takkezooi.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:53 schreef pomtiedom het volgende:
Weet je wat pas kut is?
Wakker worden en erachter komen dat je je lichaam niet lkunt bewegen. Das mij inmiddels 2 keer gebeurd.
Je wordt wakker en je lichaam voelt aan als een ton lood, je wilt je rechter arm omhoog doen, maar hij reageerd nauwlijks en pas na vijf minuten zwaar werk terwijl je longen nauwelijks genoeg spierkracht hebben voor te ademen heb je eindelijk je arm tien centimeter hoger en plotseling kun je eindelijk je lichaam weer normaal bewegen.
Ergvaring met dit fenomeen iemand?
Te veel alcohol op zodat alle energie in je lichaam naar je lever gaat?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:53 schreef pomtiedom het volgende:
Weet je wat pas kut is?
Wakker worden en erachter komen dat je je lichaam niet lkunt bewegen. Das mij inmiddels 2 keer gebeurd.
Je wordt wakker en je lichaam voelt aan als een ton lood, je wilt je rechter arm omhoog doen, maar hij reageerd nauwlijks en pas na vijf minuten zwaar werk terwijl je longen nauwelijks genoeg spierkracht hebben voor te ademen heb je eindelijk je arm tien centimeter hoger en plotseling kun je eindelijk je lichaam weer normaal bewegen.
Ja, het is echt zo'n situatie waarin je je realiseerd dat je lichaam niet meer is dan een instrument.quote:
Hmmzzz, vermoed van niet. Persoonlijk denk ik dat het probleem ligt bij de slaaphouding in verhouding met de Pariėtaalkwab van de Cerebrale Cortex in de hersenen. Deze regelt al het verkeer van en naar de spieren als ik het goed heb. Als door een foutje daar geen signalen meer kunnen worden verstuurd (neuronen botsen ofzo) dan kun je dus wel nog voelen maar niet meer reageren. Dat is mijn theorie erover anyway. maar ik ben geen arts\wetenschapper.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef Zinvol het volgende:
[..]
Te veel alcohol op zodat alle energie in je lichaam naar je lever gaat?![]()
Maar ook als ik om 3 uur naar bed ga wordt ik nog steeds om 6 uur wakker!Kut biologisch klok, hoe krijg je dat kut ding kapot! Gvd, stervende hoeren kankerklok
![]()
Kijk daar heb ik dus weer geen last van he. Ik slaap mooi tot 9 uur 's morgens en wordt dan wakker....in emmers zweet.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef Lexjuuuh het volgende:
zal wel door de warmte komen, ik slaap sinds die hittegolf ook niet meer dan 4 uur![]()
Ja dat ken ik!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:53 schreef pomtiedom het volgende:
Weet je wat pas kut is?
Ha, een lotgenoot!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:12 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ja dat ken ik!
Het is echt een kut-gevoel. Het lijkt wel alsof je ineens verlamd bent, maar aan de andere kant ben je ook maar half wakker
Ik had het voorheen (paar jaar terug) ook weleens. Je blijft dan "steken" tussen wakker worden, en slapen. Heel beangstigend![]()
Dat heet 'slaapverlamming'.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:24 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Ha, een lotgenoot!
Ja, dat is idd het gevoel.of eigenlijk
![]()
Idd, drugs is kut. Jezelf niet meer kunnen bewegen door de alcohol is natuurlijk veeeel beterquote:
9/10 uur slapen is ook veel hoor, vind ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:43 schreef Zinvol het volgende:
Gvd, ik ben in de vakantie 1 keer om 6 uur opgestaan. En nu wordt ik al 8 dagen elke dag om 6 uur wakker!!!! Terwijl ik gvd van 12 tot 12 wil slapen![]()
Moet nou gewoon niet meer gaan slapen ofzo!!! GVD!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo erg als jij hier beschrijft. Ik stap wel eens slaapdronken mijn bed uit, en dan kom ik er al lopende achter dat mijn benen het niet doen.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:53 schreef pomtiedom het volgende:
Weet je wat pas kut is?
Het alarm van die biologische klok verzetten van 6 uur naar 12 uur misschien... het is maar een ideetje.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef Zinvol het volgende:
[..]
Te veel alcohol op zodat alle energie in je lichaam naar je lever gaat?![]()
Maar ook als ik om 3 uur naar bed ga wordt ik nog steeds om 6 uur wakker!Kut biologisch klok, hoe krijg je dat kut ding kapot! Gvd, stervende hoeren kankerklok
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |