En wat kleine tetten.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
niet slank, zeker niet dik, lekke koppie, en een geile uitstraling
Om alleen je leuter in te steken vind ik haar niet eens geschikt (smaken verschillen) echter komt er nog wel wat meer bij kijken zoals haar persoonlijkheid en uitstraling en daar scoort ze erg slecht opquote:Op zondag 23 juli 2006 21:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
die heb ik niet nodig, die zijn er alleen voor har genotquote:
nou ben ik toch heel benieuwd in welke vrouwen jij je leuter hebt gestoken, en of die veel knapper zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 21:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Om alleen je leuter in te steken vind ik haar niet eens geschikt (smaken verschillen) echter komt er nog wel wat meer bij kijken zoals haar persoonlijkheid en uitstraling en daar scoort ze erg slecht op
En kleine tetten geven een dame meer genot dan grote tetten!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
die heb ik niet nodig, die zijn er alleen voor har genot
Vind je haar echt zo aantrekkelijk?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:42 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nou ben ik toch heel benieuwd in welke vrouwen jij je leuter hebt gestoken, en of die veel knapper zijn
en wat heb ik daaraanquote:Op zondag 23 juli 2006 21:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En kleine tetten geven een dame meer genot dan grote tetten!
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
The girl next door.quote:
Mijn buurvrouw is knapperquote:
Ik heb Marokkanen naast me wonenquote:
paal voor toepsquote:Op zondag 23 juli 2006 21:46 schreef longinus het volgende:
Toeps Voor Paal
Zit dat nou onder een burkaquote:Op zondag 23 juli 2006 21:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zitten ook leuke tussen hoor
[afbeelding]
True, truequote:Op zondag 23 juli 2006 21:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zitten ook leuke tussen hoor
[afbeelding]
Ik ben geen Marokkaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |