Ik kan nog niet zien hoeveel, heb geen geld hacker oid.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef Unrealer999 het volgende:
als er 16.99 euro op stond was het van mij
ik heb ook een rekening nummer,quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ik kan nog niet zien hoeveel, heb geen geld hacker oid.
Ik heb geen bank hacker.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:06 schreef Unrealer999 het volgende:
[..]
ik heb ook een rekening nummer,![]()
je mag hem overkopen, ik mag die bank hacker jij het nummer, Deal?
o jammer, wacht ik wel tot al mijn downloads klaar zijn, dan geld innen en hardeschijf upgradenquote:
Je moet het een paar keer proberen voordat het werkt, en als ie meteen een foutmelding geeft is het waarschijnlijk de verkeerde bankquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:23 schreef poehej het volgende:
heb ik alen ik kon er geen rekening mee plunderen.. maar dat kwam misschien ook wel omdat de rekening niet meer actief was ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:45 schreef GanGStaR het volgende:Ik heb een virusscanner van 0.9 of hoger nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een of andere eikel heeft een grab_password 0.9 achtergelaten..Is dat warez? weet jij zo waar ik photonshop kan vinden?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:47 schreef GanGStaR het volgende:
iemand nog een mooi ip voor mij trouwens? ben op een punt aanbeland dat ik geen NPC's meer kan hacken (firewall/encryption too high) en alleen lage andere hacken begint saai te worden..
Download File (3DS Min 1.6) 28.114.xxx.xxx 19877 sec ahh het schiet al op :S
ja dit is echtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:51 schreef jd1982 het volgende:
Wat de... is dit echt of wat...???
quote:Is dat warez? weet jij zo waar ik photonshop kan vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and your balance is 5494.33¤ ja ja, even wat warez verkopen en na 1 nachtje krijg je er bijna 5 en een halve rug voor![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:50 schreef poehej het volgende:
[..]
Ik heb een virusscanner van 0.9 of hoger nodig
een of andere eikel heeft een grab_password 0.9 achtergelaten..
[..]
Is dat warez? weet jij zo waar ik photonshop kan vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In die 68. kom je binnen met een exploit voor Pro-Alarm 0.9quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:00 schreef poehej het volgende:
Euj geweldig luitjesdan kan ik dr ook weer ff tegenaan
edit:
toch nietbij beide encription too high met basher 0.9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |