Ja, er zijn inderdaad snipers in mohaa. Maar die mag je blijkbaar niet gebruiken. Sterker nog, op het dak in de map stalingrad staat een mitrailleur en die is niet verplaatsbaar, dus als je die gebruikt ben je bij voorbaat de l*l.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:29 schreef Kassaa het volgende:
Heb je snipers in MOHAA? Als dat zo is, is zo'n antikampmod belachelijk.
Jij hebt dat spel duidelijk vaker gespeeld.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
DU BIST GEPWND WIE UNNE NOOB!!11EINSZWEISIEBENOHNEINDREI!11!!!einz
DoD Woohow ik ben de oninkman daarin.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:29 schreef TimC het volgende:
ik heb dat ook geregeld bij day of defeat...
Campen een strategie noemen.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:11 schreef Henno het volgende:
Wat is er mis met campen dan? Is gewoon een strategie in een dergelijk spel dunkt me. Aargh ik kan niet winnen dus ik verbied te strategie van m'n vijand!!11. Beetje kansloos.
Ik snap er geen zak van.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Af en toe speel ik graag eens wat mohaa online. Zo gisteren ook op een Duitse server. Op zich niet zo'n probleem, ik kwam terecht in de map stalingrad en dat was free for all, dus ik knalde er lekker op los. Vrolijkheid en lolleromg troef zou je zeggen.
Niets bleek echter minder waar. Dit bleek al snel een map met een anti-camp mod. Dit betekent dat als je ook maar ergens 5 seconden stil staat (of zelfs maar binnen je vierkante meter blijft) je vanzelf uit het spel gekickt wordt met de melding "ICH BIN EIN CAMPER!!!"![]()
Bijzonder naar, kan ik wel zeggen. Hoe kan je als simpele mohaa-speler nog eens iemand een beetje relaxt neerschieten?
Medal of Honor Allied Assault.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:17 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van.
Maar het zal wel niet over Master Of Hardcore gaan?
Op zich wel. Maar als je al na 5 seconden stilstand uit het spel wordt gekickt, dan is dat belachelijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:19 schreef Rnnz het volgende:
Campen is op zich niet slecht vind ik, als je het bij tactische games toepast. Als je echter als een n00b in games als UT gaat campen, dan mag je van mijn part doodvallen.
Ja, dat is gewoon onzin. Maar er zijn meer servers bij MoHAA dan alleen die, toch..?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op zich wel. Maar als je al na 5 seconden stilstand uit het spel wordt gekickt, dan is dat belachelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |