Schitterend gemaakt en Johnny Depp heeft de rol hilarisch ingevuld.quote:
Ach...een keertje lekker uit de band springen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets mis.![]()
Gemenigheid siert de mensch?![]()
![]()
Weet je wat, ik bewaar het voor de tijd dat jij hard voor je brood moet werken bij 35 graden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach...een keertje lekker uit de band springen!
Doe eens gek en lach mensen uit die moeten werken. (Natuurlijk met een knipoog en een lief kusje)
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je wat, ik bewaar het voor de tijd dat jij hard voor je brood moet werken bij 35 graden.Dat wordt me lachen.
![]()
Heb je hard gerend?quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben nog net op tijd.
Ik zorg dat ik op tijd vertrek, als ik een vliegtuig moet halen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:51 schreef wyccie het volgende:
Ook niet als je het vliegtuig dreigt te missen?
Een nobel streven. Ik placht ook zo min mogelijk te rennen.quote:
Ik ren nooit.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:55 schreef wyccie het volgende:
En als alles tegenzit? 100 km file, treinnet ligt plat?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan zal het wel net dat ene vliegtuig zijn dat neerstort.
Het zal wel weer onaardig zijn als ik je vraag of je dan misschien tóch eens wilt overwegen om te rennen...quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan zal het wel net dat ene vliegtuig zijn dat neerstort.
Je kunt natuurlijk ook hop hop naar buiten gaan, terugkomen en tvp'en!quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:12 schreef broer het volgende:
Kunnen we dit deel snel volposten? Dan kan ik tvp'en in het volgende deel en dan - hop hop - naar buiten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |