Hoera voor concurrerende stadsdelen. Na vorig jaar muziek de Box te hebben geprobeerd met het eufemistisch genaamde urban festival, programmeren ze dit jaar the best of nederzeik. Ik hoop dat Albert Verlinde volgend jaar een openlucht musical van Rembrandt - de nabeschouwing mag verzorgen, dat zal het stedelijk imago erg goed doen. Zeker voor al die dagjesmensen die deze muzikale helden altijd al een keer van dichtbij hadden willen zien.quote:topkader
Concert: Acda en de Munnik/Dijk, De/Van Dik Hout
zondag 23 juli 2006 (vandaag!)
Java Eiland - Podium - Amsterdam
Aanvang: 17:00
Hoofdprogramma:
Acda en de Munnik Dijk, De Van Dik Hout
Extra info
Nog niet eerder hebben deze Amsterdamse bands gezamenlijk een eigen concert gegeven. De kaartverkoop voor dit concert begint op zaterdag 11 maart om 10:00. Hoewel de Poema’s in 2003 hun afscheidsconcerten hebben gegeven konden ze dit ‘feestje’ niet aan hun neus voorbij laten gaan. Ook voor Acda en de Munnik die momenteel met een uitverkochte theatertour door het land reizen zal dit een mooi feestje worden. Het cabaretduo viert dit jaar hun tienjarig bestaan. Ook voor de Dijk is 2006 een jubileumjaar. Maar liefst 25 jaar al bespelen zij de Nederlandse clubs en festivals en onlangs nog een uitverkocht Ahoy! Was 2005 voor Van Dik Hout nog een sabbatical year, de band is er weer helemaal klaar voor en zal op 21 juli weer 10.000 fans ‘Stil In Mij’ laten zingen.
Klik hier voor de hele Java Eiland agenda
Dat er in het stukje twee verschillende data staan? 23 en 21 juli?quote:
dat mensen steeds moeilijker begrijpend kunnen lezenquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:17 schreef Batsnek het volgende:
samenvatting?
Van Dik Hout, Acda en de Munnik én de Dijk komen naar Amsterdam.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:17 schreef Batsnek het volgende:
samenvatting?
en het is in mijn achtertuin, mijn recreatieruimte en die wordt niet opgeruimd door diezelfde club mensen die vindt dat mijn achtertuin zomaar even geclaimd kan worden en ze er nog geld voor durven te vragen ook, het is verdomme mijn sigaar uit mijn eigen doos. Als er bovendien verlies geleden wordt, net als vorig jaar, dan mag mijn stadsdeel het verschil betalen..quote:Op zondag 23 juli 2006 19:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Van Dik Hout, Acda en de Munnik én de Dijk komen naar Amsterdam.
TS houdt niet daarvan.
En terecht.
Sim-pel.
Juist, voor jullie wel ja. Gelukkig overstemt die janksmoel van een Dinand Woesthoeff de boel niet. Met deze hitte wil ik mijn raam open kunnen houdenquote:
Niet jouw achtertuin zeker ?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:45 schreef schatje het volgende:
Nog op de bon geslingerd sinds de laatste keer?
Martin woont aan de overkant en thomas en paul hebben geloof ik ook een huis in amsterdam.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
en het is in mijn achtertuin, mijn recreatieruimte en die wordt niet opgeruimd door diezelfde club mensen die vindt dat mijn achtertuin zomaar even geclaimd kan worden, ze er nog geld voor durven te vragen ook, het is verdomme mijn sigaar uit mijn eigen doos. Als er bovendien verlies geleden wordt, net als vorig jaar, dan mag mijn stadsdeel het verschil betalen..
Gelukkig zie ik Huub wel eens met een aantal kratten grolsch beugels bij de C1000, dus voor hem is het dan wel een thuiswedstrijd vermoed ik.
waar haal je die cijfers vandaan?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Martin woont aan de overkant en thomas en paul hebben geloof ik ook een huis in amsterdam.
Die stadsdelen zijn toch al onzin![]()
20.000 man zat er kennelijk toch op te wachten.
Dat house feest van gister was geen probleem overigens?![]()
Vrijdag 10.000 + (uitverkocht)quote:Op zondag 23 juli 2006 19:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
waar haal je die cijfers vandaan?
Dat housefeest moet ook optiefen inderdaad. Daar is spaarnewoude voor, maar dat moet de organisatie zelf betalen, deze locatie wordt deels door het stadsdeel gesubsidieerd..
bron?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vrijdag 10.000 + (uitverkocht)
Zondag bijna 10.000 (was bijna uitverkocht hebben ze ooit eens laten vallen).
Zaterdag heb ik geen idee van maar het zullen er vast een paar zijn.
En traden die bands daar niet al eerder op dan er een huis stond?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |