u bent vandaag de bobquote:op maandag 24 juli 2006 14:33 schreef most_wanted het volgende:
''kunt u rijden?''
remdrukolie....quote:op zondag 23 juli 2006 18:20 schreef ricorabbit het volgende:
ambulancebestuurder: 'ik zie het lampje branden van de remdrukolie'
ambulancepersoneel: 'maakt niet uit, gewoon doorrijden'
scrubs grapquote:op maandag 24 juli 2006 16:06 schreef mr_ban het volgende:
"ik weet dat u uw rug gebroken heeft, maar nu lig ik hier..."
"that tumor is so big, it is starting to look like a three-mor..."
hahaquote:op dinsdag 25 juli 2006 15:50 schreef magic-irc het volgende:
"zeg beb, heb jij die spermavlekken al verwijderd uit de lakens?"
bij een slachtoffer van een steekpartij:
"ik zie, ik zie, wat jij niet ziet en het is rood"
kunnen ze echt waarderen zo grapquote:op dinsdag 25 juli 2006 19:27 schreef chr0n1cl3 het volgende:
de brandweer is sneller.
quote:op dinsdag 25 juli 2006 19:13 schreef revenge2005 het volgende:
ziekenhuis ??
ja daar kom ik g*dverd*mme net vandaan
quote:op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef thm het volgende:
ik las ooit dat die ambulances tegenwoordig leeggejat worden als ze iemand aan het opladen zijn en de deuren niet hebben afgesloten. ehbo koffer weg, zaklamp weg, infuus weg, kans op overleven weg...
ik moest even lachenquote:op dinsdag 25 juli 2006 18:04 schreef #ANONIEM het volgende:
waar is de politiehond nu? (*politiehond die slachtoffer in de ambulance aanvalt*)
waar heb je die hongerige tijger nou gelaten? (* hongerige tijger die slachtoffer in de ambulance aanvalt*)
hahaha![]()
ja dat is ook niet best brancard was je nog vergetenquote:op dinsdag 25 juli 2006 20:40 schreef thm het volgende:
ik las ooit dat die ambulances tegenwoordig leeggejat worden als ze iemand aan het opladen zijn en de deuren niet hebben afgesloten. ehbo koffer weg, zaklamp weg, infuus weg, kans op overleven weg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |