oh mijn goedquote:Op zondag 23 juli 2006 16:17 schreef dalet het volgende:
[afbeelding]
Barbie![]()
edit: Ah! Dit is echt te erg. Check http://www.sugababes.nl/*Bella_Serena*/pics en let vooral op de onderschriften. Haar vocabulair en spelling is ietsje beter als voorgaande baggerusers, maar....ze houdt nogal van zelfbevlekking. Denk ik.
Wat komt er toch van onze jeugd, dit is toch compleet een andere taal?quote:Mariélle
22-07-06 19:58:15
hah ik weet Ckr dat iiC er vanavOnd niet kOm.. mun vader rijdt.. naja.. tOt 1 uur OfsO dn.. nejjnejj half 11 ofsO jjaaaa fetskee fijne vCansiie!! Ouwe M. snipperrr dOegg; Xx.
[radiostem]quote:
Lekker stout maar dom meisjequote:Op zondag 23 juli 2006 16:21 schreef siepietheman het volgende:
Weer een leuk gastenboek berichtje gevonden:
[..]
Wat komt er toch van onze jeugd, dit is toch compleet een andere taal?
Zij ziet er best leuk uit eigenlijkquote:Op zondag 23 juli 2006 16:23 schreef dalet het volgende:
Username klopt als een bus!
[afbeelding]
http://www.sugababes.nl/samantaislelijk
Zij hebben ook de mogelijkheid om dat op hun eigen forum te doen, en dan over Fok!kers.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:29 schreef Nyx96 het volgende:
[afbeelding]
Oja, afgeven op mensen of de lifestype van anderen die zich niet kunnen verdedigen is zó sneu.
Oh zeker!!! Maar niet op die foto. Als ze een "normale" blik heeft...valt het reuze meequote:Op zondag 23 juli 2006 16:33 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Zij ziet er best leuk uit eigenlijk![]()
Fijne rechtvaardigingquote:Op zondag 23 juli 2006 16:33 schreef dalet het volgende:
[..]
Zij hebben ook de mogelijkheid om dat op hun eigen forum te doen, en dan over Fok!kers.
Ja, dus?? Wij mogen het, en hun net zo goed. Ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Gewoon een beetje lol maken, meer niet. Er zijn wel ergere dingen hoor.quote:
breezersquote:Op zondag 23 juli 2006 16:29 schreef Nyx96 het volgende:
[afbeelding]
Oja, afgeven op mensen of de lifestype van anderen die zich niet kunnen verdedigen is zó sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |