Je vergist je vreselijk. Dit is een van de betere buurten van dit dorp. Geen paupers te zienquote:Op zondag 23 juli 2006 15:48 schreef Metal_Mart het volgende:
Dat zegt denk ik meer over de buurt waarin je woont. Dus indirect ook over jou.
Hmm...quote:Op zondag 23 juli 2006 15:51 schreef _Arthur het volgende:
Pak je supersoaker en spuit ze nat.
Hmmm ja, ze onderzeiken is ook een idee.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:53 schreef __Saviour__ het volgende:
laat die kids gewoon even fun hebben, zeikstraal
Ik heb er wel eenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:52 schreef edjuh18 het volgende:
je bent gewoon jalours dat jij niet zo'n ubervette ghettoblaster hebt, en vrienden om mee te zingen..
Gewoon met jouw big-ass-soundblaffer die kids vol op hun muil rammen.quote:
Hij is van mijn moederquote:Op zondag 23 juli 2006 16:15 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Gewoon met jouw big-ass-soundblaffer die kids vol op hun muil rammen.
Dat zal ze leren een grotere te hebben dan jij.
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:28 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Nog erger, je moeder is geowned door koters.
Shit man, wat een kut leven heb jij.
Het zal mijn moeder echt een boon wezen of ze een vette Ghettoblaster heeft of niet. Dat ding is uit de verpakking gekomen en staat nu weg te stoffen.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:28 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Nog erger, je moeder is geowned door koters.
Shit man, wat een kut leven heb jij.
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:51 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Je vergist je vreselijk. Dit is een van de betere buurten van dit dorp. Geen paupers te zien.
Ik denk dat de buren even uit de band willen springen of zo.
Je hebt een kut leven en je liegt erover op Fok! Dat je nog geen emo bent johquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:56 schreef Nyx96 het volgende:
Het blijk toch geen ghettoblaster te zijn, maar een paupermegafoon van het Kruidvat.
[afbeelding]
Het gewraakte apparaat
K@NKERKINDEREN. Ze zijn al de hele dag bezig met dat bagger apparaat. Hoe gewoon je fatsoen door je bek te houden en te kappen met die paupermegafoon. Nog even en ik bel de politie of ram eigen handig dat apparaat in je strot.
![]()
Liegen? Ik?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
[..]
Je hebt een kut leven en je liegt erover op Fok! Dat je nog geen emo bent joh
Die zijn in dit dorp best prijzig hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dude! Dat zijn verdomme gewoon 2 onder 1 kappers. En dat is al een betere buurt
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |