Daar word je, naar mijn weten, alleen verkouden van. De griep is een virus.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:50 schreef Biancavia het volgende:
Heb je wisselend in een door airco gekoelde omgeving en buiten gezeten?
Nope.. nergens airco in mijn omgeving.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:50 schreef Biancavia het volgende:
Wat is dat precies.. want bij mij is er ook wat ontstoken.. denk ik? Begon afgelopen woensdag met een kloppend oor.. of oorsuizen.. was donderdag weer zo goed als weg.. en vrijdag compleet ziek.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:57 schreef SamStar het volgende:
ik heb een voorhoofdholteontsteking dus niet zeiken jij...
Hé, dat heb ik dus ook. Rechteroor piept echt, vreselijk irritant. Verder ook koorts (al is die nu wel weg), en hoesten. Moet toch iets met de luchtwegen zijn of zo, snap er zelf ook niks van.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:59 schreef Omkron het volgende:
[..]
Wat is dat precies.. want bij mij is er ook wat ontstoken.. denk ik? Begon afgelopen woensdag met een kloppend oor.. of oorsuizen.. was donderdag weer zo goed als weg.. en vrijdag compleet ziek.
Nou ja, een voorhoofdsholteontsteking zal het vast niet zijn: http://www.gezondheidsnet.nl/index.php?cms%5BcategoryID%5D=980quote:
Ja, door mijn vakantiebaantjequote:Op zondag 23 juli 2006 14:50 schreef Biancavia het volgende:
Dat kan je behoorlijk nekken met dit weer..quote:
Ik heb ook een baan waar ik wisselend in temperaturen van 30+°C (buiten), 20°C (binnen) en -20°C (vriescel) zit.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dat kan je behoorlijk nekken met dit weer..
Ik ook; nou ja; de koelcel waarin ik iedere zaterdag vertoef is een graadje of 3; maar heeft ook met droge lucht van de airco te maken dat je dr snel ziek van wordt geloof ik.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:40 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Ik heb ook een baan waar ik wisselend in temperaturen van 30+°C (buiten), 20°C (binnen) en -20°C (vriescel) zit.
Maar ok, ik doe het al zolang dat ik er enigszins immuum voor geworden ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |