Uitstekend, echt genotenquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:44 schreef Marsepein het volgende:
Heb je het leuk gehad?
Hehehe, dank voor de tip:quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Voor wie zich verveelt (of een klusdip heeft):
[afbeelding]
En meer van deze hoogstandjes op het online museum van lelijkste platenhoezen ooit.
![]()
Ja die is ook briljantquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:56 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hehehe, dank voor de tip:
[afbeelding]
Back to the shit
![]()
Is ehhh dat ehh een ehh nieuwe ehh liefde?quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Uitstekend, echt genoten
- Drielandenpunt in vaals bezocht en uiteraard bij de grensteen een foto gemaakt(2de keer)
- Gemeentegrot in Valkenburg bezocht
- Fluwelengrotten in Valkenburg bezocht
- Grottenaquarium in Valkenburg bezocht
- Kabelbaan en Jullianatoren ook in (jawel) Valkenburg bezocht
- Grenzentocht gedaan met de boot in belgie met de boot door een sluis 18 meter naar beneden![]()
- Amerikaanse begraafplaats in Margraten bezocht; erg confronterend
En als allerlaatste een bezoekje met de stoomtrein van de ZLSM aan de nieuwste dierentuin van Nederland in Kerkrade, het gaia park.
Al met al uitstekend vermaakt![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Heb al 10 maand met haar; en we lijken in doen en laten veel op elkaar beide beetje zelfde jeugd verleden. Alleen zij is 2 jaar jonger dan ik benquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:58 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Is ehhh dat ehh een ehh nieuwe ehh liefde?
Die 18 meter sluis lijkt me wel tof![]()
Ouwe snoeperd!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:04 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Heb al 10 maand met haar; en we lijken in doen en laten veel op elkaar beide beetje zelfde jeugd verleden. Alleen zij is 2 jaar jonger dan ik ben![]()
Doet Arty ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren he !, zeggen ze altijd
In haar geval dan
Multitasken hè?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:43 schreef Marsepein het volgende:
Soms heb je dat he. Dat dingen in eens op hun plaats vallen. Zo ook de ondertitel van ArtyShock.
Lurker extraordenaire. Mee lurken tijdens het fietsen...![]()
Volgens mij heeft iedereen het wel overleefdquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:42 schreef sanger het volgende:
WB Vonkie![]()
Geen gewonden, doden of geroosterde K&W'ers (toch?, wie missen we?).
Goedemorgen, ik ben van de werkverschaffingquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:56 schreef Marsepein het volgende:
Heeft de aannemer in ene 2 klussen in 1 straat
![]()
Je weet toch niet hoeveel kracht die aannemer erop heeft gezet om de oude tegels te verwijderen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:45 schreef Conflict het volgende:
Dat lijkt me toch wel een foutje van de tegelzetter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |