Treehuggerquote:Op zondag 23 juli 2006 14:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Vind ik nog geen reden om zo'n beest fijn te knijpen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:35 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Spinnen heerschen. Ik heb er gemiddeld zo'n 3 in mijn kamer zitten. Nuttige beestjes inderdaad, vreet die muggen maar lekker op. Als het me teveel word pak ik ze zo beet en breng ik ze naar buiten. Spinnen bijten niet en steken niet, ik schrik er soms wel van als er een zomaar op mijn schouder blijkt te zitten van behoorlijke grootte, maar daarna wordt het beestje mooi naar buiten gebonjourd.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:35 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Spinnen heerschen. Ik heb er gemiddeld zo'n 3 in mijn kamer zitten. Nuttige beestjes inderdaad, vreet die muggen maar lekker op. Als het me teveel word pak ik ze zo beet en breng ik ze naar buiten. Spinnen bijten niet en steken niet, ik schrik er soms wel van als er een zomaar op mijn schouder blijkt te zitten van behoorlijke grootte, maar daarna wordt het beestje mooi naar buiten gebonjourd.
Maar die geven wel mooie vonkenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:43 schreef Schepseltje het volgende:
Ik heb zo'n electrische vliegenmepper, helpt ook tegen spinnen, alhoewel die grote vaak niet direct doodgaan
En nog erger, het zijn er altijd twee. Dus als je er één vindt weet je zeker dat je er nog één in je huis hebt. Huisspinnenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Precies, die krengen kunnen verdomme 10cm groot worden! En in september komen ze uit alle hoeken en gaten RENNEN omdat ze zo nodig moeten paren enzo...![]()
Gisteren hadden we ze dus allebei te pakken....quote:Op zondag 23 juli 2006 14:46 schreef Zolena het volgende:
[..]
En nog erger, het zijn er altijd twee. Dus als je er één vindt weet je zeker dat je er nog één in je huis hebt. Huisspinnen![]()
Mijn kat heeft juist een vlinder opquote:Op zondag 23 juli 2006 14:29 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Dan vind je dit vast ook zielig
[afbeelding]
[afbeelding]
en daarna
![]()
Misschien gingen ze vreemdquote:Op zondag 23 juli 2006 14:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gisteren hadden we ze dus allebei te pakken....
Tenzij ze allebei één van een setje waren en ik er nu dus nog 2 kwijtben...![]()
en dan kruipt ie weer naar buiten en gaat ie in je bedje zittenquote:Op zondag 23 juli 2006 16:32 schreef Vava het volgende:
Ik had er vanmorgen ook weer een hier, ook zo'n grote zwartehij is in de stofzuiger verdwenen..
Er zit nu een plastic zakje met een elastiekje om de opening van de slangquote:Op zondag 23 juli 2006 16:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
en dan kruipt ie weer naar buiten en gaat ie in je bedje zitten![]()
Moet ie maar buiten blijven. Het is buiten groot genoeg voor ze. Dat is nu eenmaal het gevaar die zo'n beest loopt. Ik mep ze ook dood, tenzij het kleintjes zijn, die mogen wel blijven. Maar die wannabe vogelspinnen mogen van meteen dood.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Vind ik nog geen reden om zo'n beest fijn te knijpen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:29 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Dan vind je dit vast ook zielig
[afbeelding]
[afbeelding]
en daarna
![]()
dat is gaaf manquote:Op zondag 23 juli 2006 14:43 schreef Schepseltje het volgende:
Ik heb zo'n electrische vliegenmepper, helpt ook tegen spinnen, alhoewel die grote vaak niet direct doodgaan
Ja hoiquote:Op zondag 23 juli 2006 16:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Er zit nu een plastic zakje met een elastiekje om de opening van de slang![]()
Juist! En terecht!quote:Op zondag 23 juli 2006 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet ie maar buiten blijven. Het is buiten groot genoeg voor ze. Dat is nu eenmaal het gevaar die zo'n beest loopt. Ik mep ze ook dood, tenzij het kleintjes zijn, die mogen wel blijven. Maar die wannabe vogelspinnen mogen van meteen dood.
bij mij niet, zit gewoon een gat waar je die slang in priktquote:Op zondag 23 juli 2006 17:54 schreef Biogarde het volgende:
Ja hoi
Een stofuigerzak is dicht van boven, en gaat open zodra je begint te zuigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |