Geen zin om af te wassenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:10 schreef Litso het volgende:
Wat is er mis met hem vangen in een glas ofzo en gewoon buiten levend vrijlaten?
Hij was ongeveer 4 cm...quote:Op zondag 23 juli 2006 14:12 schreef flugeltje het volgende:
Dat is een huisspin, een kleintje zo te zien. Over een week of 4 zijn ze nóg groter... *ril*
Ik had gisteren 2 hele grote spinnen in de slaapkamer, van die trilspinnen. Mannetje heeft ze geëlimineerd. Er kwam zoveel prut uit dat het wel leek alsof er een dikke puist uitgeknepen was.
nogmaals: *ril*
Vind ik nog geen reden om zo'n beest fijn te knijpen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:13 schreef HyperDevil het volgende:
[..]
Geen zin om af te wassenen ik houd niet van zulke grote spinnen!
Kleintjes zijn ok.![]()
Bron?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef Champloo het volgende:
Jullie weten toch wel dat een mens gemiddeld 7 spinnen per maand s'nachts opeet.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef Champloo het volgende:
Jullie weten toch wel dat een mens gemiddeld 7 spinnen per maand s'nachts opeet.
Precies, die krengen kunnen verdomme 10cm groot worden! En in september komen ze uit alle hoeken en gaten RENNEN omdat ze zo nodig moeten paren enzo...quote:
Die is uit de VS, dat telt niet.... Zelfde als die spin die achter een klok zit, is ook zo'n ding in het buitenland wat vaak gebruikt wordt om mensen hier in NL de stuipen op het lijf te jagen...quote:
Dat is zo'n urban legend, je zou nu toch moeten weten dat het niet juist is ?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef Champloo het volgende:
Dan vind je dit vast ook zieligquote:Op zondag 23 juli 2006 14:10 schreef Litso het volgende:
Wat is er mis met hem vangen in een glas ofzo en gewoon buiten levend vrijlaten?
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | _|_ .' '. It is a very nice file. |o o| But you can't get to it from here /| --- |\ Try going through the homepage X \_____/ K | | O O |
Doet mijn hond ook altijd als ze een spin zietquote:Op zondag 23 juli 2006 14:29 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Dan vind je dit vast ook zielig
[afbeelding]
[afbeelding]
en daarna
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |