-Zand .quote:Op zondag 23 juli 2006 13:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zand bier en tieten!
Nee.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:46 schreef cyberstalker het volgende:
Als je daar intrapt ben je zelf dom. Die mensen zijn gewoon acteurs ingehuurd om anderen de indruk te krijgen dat ze een kans maken.
Ik ga naar Duitsland op vakantie....quote:Op zondag 23 juli 2006 20:28 schreef ivosnivo het volgende:
Op vakantie hadden we een duitse zender en daar was ook zo'n programma op, het mooie was alleen dat ze dat in bikini presenteerde. En er een dansje bij deed zodat haar tieten op en neer schudde. Kijk op zo'n manier trek je kijkers!
Die was gisteren...een slimmerik dacht dat het 'MANanger' kon zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 13:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Of de volgende prijsvragen:
'Noem een beroep'
'Wat past er voor 'man'?'
Ik erger me er niet aan, maar ik bescheur me om zulke dingen. En dan de mensen die bellen.![]()
![]()
Bier is al gezegd.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Zand bier en tieten!
Als ie nou manAGER had gezegd.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die was gisteren...een slimmerik dacht dat het 'MANanger' kon zijn.
één presentatrice heeft geen gemiddeld IQquote:Op maandag 31 juli 2006 22:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vraag me af wat het gemiddelde IQ is van zo'n presentatrice......
Moet je opbellen.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:50 schreef veldmuis het volgende:
De dame die het gister presenteerde had trouwens een duidelijk verschil in grootte tussen de rechter- en linkertiet.
Viel me op, dus!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:02 schreef Argento het volgende:
[..]
één presentatrice heeft geen gemiddeld IQ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |