Morgen heb ik wat anders te doen, ik wil het nu! *stampvoet*quote:Op zondag 23 juli 2006 13:26 schreef Silven het volgende:
morgen komt zn vakantiefoto topic!!!!!!!!!!!!!![]()
Maastricht, aandachtshoer, brommerjosti, aandachtshoer, iq van een stoeptegel, aandachtshoer, kamper, aandachtshoer ....quote:Op zondag 23 juli 2006 13:33 schreef Tazmaniac het volgende:
nou nou niet echt positief over die maikuuuul, wie kan me in een paar woorden uitleggen waarom niemand hem moet??? (ja ik ben relatief nieuw hier)
hehequote:Op zondag 23 juli 2006 14:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maastricht, aandachtshoer, brommerjosti, aandachtshoer, iq van een stoeptegel, aandachtshoer, kamper, aandachtshoer ....
tsssquote:Op zondag 23 juli 2006 14:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maastricht, aandachtshoer, brommerjosti, aandachtshoer, iq van een stoeptegel, aandachtshoer, kamper, aandachtshoer blablabla
Nu moet je even uitkijken kerel...Dat je maikuuul bashen als fulltime job hebt kan ik alleen maar toejuichen, maar je moet niet maastricht gaan lopen afkraken...Ook maastricht heeft een ghetto, en daar komen mutanten als maikuuul vandaan gekropen..quote:Op zondag 23 juli 2006 14:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maastricht, aandachtshoer, brommerjosti, aandachtshoer, iq van een stoeptegel, aandachtshoer, kamper, aandachtshoer ....
Sterf nou eens met je Jenssen gebrabbel, mafkeesquote:Op zondag 23 juli 2006 13:26 schreef Silven het volgende:
Wie geeft m op voor jensen?
Doe de was, voer je cavia, lees je post, neem de tijd..quote:Op zondag 23 juli 2006 12:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ohnoes mii sii t3h back
Is best wel weer wennen @ pc
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:00 schreef Silven het volgende:
Met Maikuuul is het gewoon zo, je adoreert hem of hij mag sterven. Er is gewoon geen middenweg.![]()
Op Index klikken en naar onder scrolleren ?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:49 schreef postmortum het volgende:
Zeg waar is travel eigenlijk ik kan dat subforum niet vinden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |