dwarsleziequote:Op zondag 23 juli 2006 12:52 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, ik ben die over gehypte kut Limburger zo gruwelijk kotsbeu. Hoop dat hij met die smerige kut brommer van hem een ongeluk krijgt en een dwarslezie op loopt! Waarna hij zijn hoer van een vriendin moet vragen om hem door zijn hoofd te schieten.
Oke oke ik weet niet hoe je het schrijft, goed goed ik ben dom ofzo. Maar het gaat om de boodschap!quote:
AAAH HIJ IS ERquote:Op zondag 23 juli 2006 12:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ohnoes mii sii t3h back
Is best wel weer wennen @ pc
Niet te lang doen dan.... ik zou nu maar vast uitloggenquote:Op zondag 23 juli 2006 12:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ohnoes mii sii t3h back
Is best wel weer wennen @ pc
Voor boodschappen ga je maar naar Albert Heijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:55 schreef BossFight het volgende:
Maar het gaat om de boodschap!
Moedig 'm nou niet aanquote:Op zondag 23 juli 2006 13:04 schreef Stansfield het volgende:
Post eens wat foto's en filmpjes van je vakantie maikuuul
Morgen of overmorgenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:04 schreef Stansfield het volgende:
Post eens wat foto's en filmpjes van je vakantie maikuuul
Nah, TRV lijkt me niet het juiste forum daarvoor. Het wordt daar denk ik niet op waarde geschat. Allemaal hele serieuze mensen daar. Ik dacht altijd dat reizen en vakantie een gezellige aangelegeheid was maar ze nemen het daar bloedserieus! Niet doen! Lekker in ONZ zetten. Maar niet morgen hoor, gewoon straks.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:08 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen of overmorgenmaak ik een topic met het reisverslag in Travel
Nee dan is alles niet goedquote:Op zondag 23 juli 2006 13:17 schreef Slachtkalf het volgende:
Ach ja, zolang ik er maar ben is alles goed toch?
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:27 schreef Furious het volgende:
Ja, dat vliegtuig had moeten neerstorten.
Houden zoquote:Op zondag 23 juli 2006 13:22 schreef Nyx96 het volgende:
Ken hem niet, en heb geen behoefte om hem te leren kennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |