Hoe bedoel je precies?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Jullie weten vast ook niet hoe je een PI doet die niet in het rijtje staat? dmv een scriptje??
Misschien ben je dan tóch een kloon van mij.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik meen het. Ik heb toen ook nr. 1 ingevuld.
Post anders nog een foto!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef rena het volgende:
[..]
Vanavond niet. Ik heb behoefte aan aandacht. Negatieve aandacht is ook aandacht.![]()
Maar ík heb toen niet luid lopen rondroepen dat ze m'n grap moesten uitchecken.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien ben je dan tóch een kloon van mij.
Darling.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:00 schreef rena het volgende:
[..]
Vanavond niet. Ik heb behoefte aan aandacht. Negatieve aandacht is ook aandacht.![]()
Dat komt omdat jij een ander typetje bent. Ik ben het arrogante, zelfingenomen mannetje en jij het jongetje dat zogenaamd uit België komt.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:02 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Maar ík heb toen niet luid lopen rondroepen dat ze m'n grap moesten uitchecken.![]()
Whehe, dat met die DVD heeft ze hélemaal overtuigd.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een ander typetje bent. Ik ben het arrogante, zelfingenomen mannetje en jij het jongetje dat zogenaamd uit België komt.
Uhuh!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Whehe, dat met die DVD heeft ze hélemaal overtuigd.Schattig, toch?
![]()
Goede investering was dat.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh!En ik hoefde die schijtfilm niet eens.
Schijnt dat je doormiddel vanquote:
1 2 3 4 5 | in',49);rb.selected=true;il=document.getElementsByTagName('img');for(i=0;i<il. length;i++){if(il[i].getAttribute('alt')=='icoon'){ src=il[i].getAttribute('src');si=0;while(si!=-1){si=src.indexOf('/',si+1);ls=si==-1?ls:si;} ;il[i].setAttribute('src',src.substr(0,ls+1)+rb.value+'.gif');};};})(); |
quote:
Pak een willekeurige pagina. Voeg die toe aan je bookmarks.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Schijnt dat je doormiddel van
[ code verwijderd ]
andere PI's kunt krijgen. Maar ik weet niet hoe!![]()
![]()
![]()
Hij weet niet hoe!!
Hij weet niet hoe!!
Hij weet niet hoe!!
Juist wél het script.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:11 schreef Ovidius het volgende:
[..]
! Je hebt hier dat script niet gebruikt, hè? Gewoon de QR functie! Erg glad!
![]()
Moet ik nu kiezen tussen mijn beide kinderen?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:10 schreef Ovidius het volgende:
Bupatih (of ik, duhh!) kan je dat haarfijn uitleggen.![]()
Erik!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
n'Avond.
Ja,quote:Op zondag 23 juli 2006 22:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Erik!
Tunnn tun tun tunnnn tunn tunn tun tunn tunnn tunnnn.![]()
De Eftelingquote:Op zondag 23 juli 2006 22:23 schreef Ovidius het volgende:
Wat is "Tunnn tun tun tunnnn tunn tunn tun tunn tunnn tunnnn".
Belg.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:23 schreef Ovidius het volgende:
Wat is "Tunnn tun tun tunnnn tunn tunn tun tunn tunnn tunnnn".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |