Ja, goed he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die zeiken omdat ze niks beters kunnen verzinnen.
Andere mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die zeiken uit liefde.![]()
!
Ik zat al met m'n broek op de enkels in de hoop dat het een spannend seksverhaal zou zijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:42 schreef Ovidius het volgende:
De volgende dag is Hans niet op school.
Ja, ik ookquote:Op zondag 23 juli 2006 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zat al met m'n broek op de enkels in de hoop dat het een spannend seksverhaal zou zijn.
quote:Op zondag 23 juli 2006 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zat al met m'n broek op de enkels in de hoop dat het een spannend seksverhaal zou zijn.
Ik heb het geschreven in het zesde leerjaar.quote:
Het leek me een kinderboek. Todat ik woorden als 'appreciëren' tegenkwam dacht ik echt even dat het van Guus Kuijer was, of zo.quote:Op zondag 23 juli 2006 18:06 schreef Ovidius het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het geschreven in het zesde leerjaar.!
Als ik dán al een seksverhaal zou schrijven, zou het wel erg met me gesteld zijn.
Toen heb ik me maar weer afgetrokken op de foto's uit m'n fotoboek.quote:
Ook van je zusje?quote:Op zondag 23 juli 2006 18:46 schreef BVO het volgende:
Over fotos gesproken... volgende week een zooi van mij.
Wantrouw.gif?quote:
Dat deed ik ook eensquote:Op zondag 23 juli 2006 20:42 schreef Ovidius het volgende:
Ik ga eens slapen.
Tja, wat ik toen deed weet niemand. Behalve mijn onderbewustzijn misschienquote:
Haha!quote:Op zondag 23 juli 2006 21:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tja, wat ik toen deed weet niemand. Behalve mijn onderbewustzijn misschien!
Leuk hoor, mensen met een gebrek uitlachenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha!Sven heeft een onderbewustzijn.
!!!!1!1!!
![]()
![]()
!
Hoezo, ik lach jou toch uit?quote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leuk hoor, mensen met een gebrek uitlachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |