Ieegh... ik heb liever dat ik bekend ben als de spermadonorquote:Op maandag 24 juli 2006 00:26 schreef Tarara het volgende:
En jij bent met het topic begonnenBen jij de vader van dit stelletje?
nou, dan ben je toch nog steeds de vader van de kinderen?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieegh... ik heb liever dat ik bekend ben als de spermadonor.
Heuh, ja maar dat klinkt niet zo goed. Ik heb bijna met alle vrouwen hier een verhouding gehad en zo..quote:Op maandag 24 juli 2006 00:28 schreef Tarara het volgende:
[..]
nou, dan ben je toch nog steeds de vader van de kinderen?![]()
Haha! DAt ga ik tegen Re zeggen.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heuh, ja maar dat klinkt niet zo goed. Ik heb bijna met alle vrouwen hier een verhouding gehad en zo..
Mwah, volgens mij kom je hier vaker dan je wil toegevenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef Tarara het volgende:
oh dan kom ik hier niet meer posten, ik wil niks te maken hebben met zo'n male slut
Hahahahaha1! hahaha 12hw ss s Re weet het ashahjas !!quote:Op maandag 24 juli 2006 00:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Haha! DAt ga ik tegen Re zeggen.![]()
![]()
!!!!1!!!!
![]()
Nu wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:19 schreef Dizer het volgende:
MB, ben je online?
Het zit je niet mee he?quote:Op maandag 24 juli 2006 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hahahahaha1! hahaha 12hw ss s Re weet het ashahjas !!_o- ahahha
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij kom je hier vaker dan je wil toegeven
I'm a funny guyquote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, goed he?![]()
Ik zeg je: sommige mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die zeiken omdat ze niks beters kunnen verzinnen.
Andere mensenWTF?! Hoezo "niks beters kunnen"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die zeiken uit liefde.![]()
!
![]()
Mijn posts zijn praktisch altijd van zeer hoge kwaliteit, mijn topics zijn om te smullen zo goed en zelfs als ik bagger doe ik dat met flair!![]()
![]()
![]()
"niks beters kunnen"...![]()
![]()
PS: jij knurft.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Wel de 2e spoiler ook lezen.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?! Hoezo "niks beters kunnen"?![]()
Mijn posts zijn praktisch altijd van zeer hoge kwaliteit, mijn topics zijn om te smullen zo goed en zelfs als ik bagger doe ik dat met flair!![]()
![]()
![]()
"niks beters kunnen"...![]()
![]()
PS: jij knurft.![]()
Jeequote:Op maandag 24 juli 2006 00:35 schreef Tarara het volgende:
wat is het hier nog druk rond deze tijd!
ik ben dus op het goede moment gekomen zie ik
Ik merk het, twee jaar later nog steeds even grappgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JeeNog meer newbies klonen, net wat we wilden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |