Waarvoor ga je solliciteren? Dat is belangrijk.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:24 schreef rena het volgende:
Iemand ervaring met sollicitatiegesprekken? Kan iemand er wat over vertellenIk heb nog nooit gesolliciteerd
Wel al werk gehad, maar nog nooit echt hoeven solliciteren
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:23 schreef Ovidius het volgende:
Wat is "Tunnn tun tun tunnnn tunn tunn tun tunn tunnn tunnnn".
quote:* Tunnn tun tun tunnnn tunn tunn tun tunn tunnn tunnnn (tw.)
1 kreet om iem. aan het schrikken te maken
2 uitroep van geilheid, opwinding, enz.
3 klanknabootsing voor het geluid van parende dwerghamsters
quote:Bedoelde u: Tun tun tun tun tun tun tun tun tun tunnnn ?
Wilde u misschien zoeken naar: Tun tun tun tun tun tun tun tun tun tunnnn?
Of een stotteraar die in Engeland een vergeefse poging doet een "tuna sandwich" te bestellenquote:
Je bent duidelijk niet op de hoogte.quote:
Reisbureau. Stagiaire.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:26 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Waarvoor ga je solliciteren? Dat is belangrijk.![]()
O, dan moet je gewoon gewillig doen. Slijmen helpt blijkbaar ook heel erg goed.quote:
Het is er tof, hè?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:37 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Alsof ik nog nooit in de Efteling geweest ben.
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:24 schreef rena het volgende:
Iemand ervaring met sollicitatiegesprekken? Kan iemand er wat over vertellenIk heb nog nooit gesolliciteerd
Wel al werk gehad, maar nog nooit echt hoeven solliciteren
![]()
quote:Bij het solliciteren naar een baan is het van belang dat je goed voor de dag komt. Want niet alleen bij je date hoor je een goede, eerste indruk achter te laten, ook bij je nieuwe baas geldt deze ongeschreven regel. Trek daarom het liefst ietst sloerigs aan. Een kort rokje, een naveltruitje, een versleten broek waarin de blote billen goed zichtbaar zijn, een doorschijnend shirt waaronder je tepels priemen of een strak latex-pakje: dit doet het altijd goed bij je potentiële werkgever.
De eerste stap (de juiste kleding) is gezet. Nu wordt het tijd om je CV wat bij te stellen. Want je gaat toch niet aan je baas vertellen dat je tien jaar terug aardbeien hebt lopen plukken bij een oom van je achterbuurvrouw? Nee, je zet in je CV dat je vijf jaar hebt gehoereerd op de Wallen. (Een bekendere plek, dus een bekendere werkgever, kan je je als hoer niet wensen, toch?) Werken in de prostitutie duidt op zelfverzekerdheid, gevoel voor eigenwaarde en om kunnen gaan met allerlei soorten mensen. Ook wordt aangeraden om in je CV zetten dat je drie jaar lang hebt mogen genieten van een uitkering, betaald door hardwerkende mensen. Dit geeft aan dat je a) ook weet om te gaan met lagere delen van de bevolking, b) dat je goed kan thuis zitten (->thuiswerk) en dat je niet bij de pakken blijft neerzitten, maar intensief op zoek gaat naar werk. (daar is je huidige sollicitatie een goed voorbeeld van!)
Dan zijn we toe aan de derde en tevens laatste stap: het solliciteren zelf. De dag ervoor nog vol spanning en stijf van de zenuwen je sletterige pakje gepast, maar vandaag is het dan echt tijd om het plan in uitvoering te brengen. Kom niet te laat en stel je netjes voor bij binnenkomst. Wees niet te opdringerig en gun de beste man zo nu en dan een kijkje in je weelderig boezem. (Ben je niet voorzien van een paar flinke jetsers, duw dan je benen soms wat van elkaar, zodat je mogelijke baas een betere inkijk heeft op je sliploze bestaan) Luister aandachtig naar wat hij zegt en stop je vinger soms quasi-onschulding in je mond, terwijl je hem geil aankijkt.
Nog even wachten tot het gesprek helemaal is afgelopen en je bent zeker weten verzekerd van je baan!
https://werktraject.werk.nl/werk.nlnew/solliciteren/default.asp
Slijmen ben ik goed inquote:Op zondag 23 juli 2006 22:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
O, dan moet je gewoon gewillig doen. Slijmen helpt blijkbaar ook heel erg goed.![]()
Of domme vragen stellen en dan tijdens het antwoord zelf een beter antwoord formuleren.![]()
(Niet te vaak doen hoor.)
quote:
Wat loop jij nou te lachen?quote:Op zondag 23 juli 2006 22:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek met een vrouw, dus helaas..
![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te lachen?! Je hebt niet eens alles gelezen.
Ik zal nog eens moeite steken in een post die gericht is aan jou!
Niet vandaag, ik heb hoofdpijnquote:
Ga slapen dan, gek!quote:Op zondag 23 juli 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet vandaag, ik heb hoofdpijn.
En ik ben ondertussen al meer dan 36 uur wakker.
Denk je niet dat ik dat al aan het doen was als het luktequote:
En jij kan ook alleen maar reageren met een smiley? Kutkloon!!!!quote:
Ik klikte nu pas op de linkquote:Op zondag 23 juli 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat loop jij nou te lachen?! Je hebt niet eens alles gelezen.
Ik zal nog eens moeite steken in een post die gericht is aan jou!
Stond ik daar sowieso in danquote:Op zondag 23 juli 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
*rena uit favo fokkers-lijstje schrapt*.
.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |