Ondertussen ben ik behoorlijk sjagerijnig geworden van het volgende probleem.
Als ik op een site kom, waar gebruik gemaakt wordt van Javascripts, dan werkt het bij mij niet. Ik zal een voorbeeld geven:
Als ik ga naar www.big-brother.nl en ik klik op "oke, nu naar de site" dan gebeurt er vervolgens helemaal niets...... Ook niet als ik klik "naar de HTML site". Er verschijnt heel even een zandlopertje en vlak daarna links onderaan: Gereed.....
Hetzelfde geldt als ik in de Java bar van Heineken wil gaan.....
Wie o wie kan mij helpen......
Alvast bedankt voor je reactie
wwwwwhieeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwwwww
Zoiets dacht ik zelf ook al......maar hoe zet ik dat in godsnaam weer aan?????????
Pliez help mie
Sas
Maar neuh, ik weet niet hoe het komt. Volgens mij kun je java-script niet disablen in IE5 (maar kan ook mis zitten).
Werkt het in Netscape wel? Kan zijn dat je achter een vervelende proxy zit die de helft niet laat zien..
En heb je het alleen bij de 2 genoemde sites? Want niet alleen bij die sites wordt java-scipt gebruikt hoor
Misschien te veel drukte op de server dat 'ie m afbreekt of wat dan ook. Sorry, weet het niet echt, probeer eens met een andere browser of op andere sites.
Netschaap hebben we helaas niet op de comp zitten.
Ik klooi nog wel even verder. Bedankt in ieder geval!
Saskia
Probeer dit eens: In je browser naar Extra gaan, vervolgens naar Internetopties, dan klik je op het tabblad Geavanceerd en in dat scherm moet je even checken of onder "Jave JM" de Jave JIT compiler is aangevinkt. Mocht het allemaal niet lukken dan zou je kunnen proberen om de standaardinstellingen weer even te activeren.
Succes!
Betty, ik ga het meteen uitproberen! Alvast bedankt voor je reaktie!!!!!
Saskia
Helaas is dat dus niet de oplossing voor mijn probleem..
heb je wel alles staan daar?
Probeer anders IE ff opnieuw te installeren, je weet het nooit met die zooi van mircosoft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |