abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 december 2001 @ 00:40:18 #1
20137 Volcanus
M.Kemal Atatürk
pi_2592545
Ik ben nieuw hier. Dus ik wil eerst hoi zeggen tegen iedereen.Als je slim bent en geïnteresseerd lees je verder ...

Wat mij het eerste opviel waren de opmerkingen van sommige van jullie die streng tegen buitenlanders zijn in Nederland.

Ik ben er zelf wel mee eens dat Nederland de aantal buitenlanders DIE BINNENKOMEN moet verminderd. Al is dit bijna onmogelijk omdat wij volgens onze Democratische wetten, die bijna over de hele wereld gelden, een bepaald percentage vluchtelingen moeten binnenlaten. Dit hoefen niet perse economische vluchtelingen te zijn maar wel vluchtelingen uit oorlogs gebieden.

Nederland laat ook niet economische vluchtelingen meer binnen. Dus bang hoefen we niet te zijn dat we mensen krijgen die hier zijn vanwege onze economie.

ALLE BUITENLANDERS ERUIT! Dit is een een zin geweest wat ik vaak gehoord heb in mijn leven. Waarom? Zijn alle buitenlanders inderdaad verkrachters? Diefen? Drugsverkopers en gebruikers?
Het kan inderdaad waar zijn dat de meeste criminaliteit procentueel gezien meer door allochtonen komt.
MAAR WAAROM....???

Als wij deze mensen gescheiden houden vanwege onze Huidskleur, vanwege onze Inkomen, vanwege dat Nederland alleen maar Blankenland is, vanwege onze Cultuur en noem maar op. Is het dan niet logisch dat deze mensen dan zich gediscrimineerd voelen en dat we dan meer vijanden opwekken dan mensen die zich thuis zullen voelen en zullen leven voor Nederland.

Valt het niet op dat een gemiddelde Buitenlander zich niet Nederlands voelt. Vraag maar eens...

Valt het niet op dat een gemiddelde Buitenlander vaker een blanke vrouw verkracht, nu we alle buitenlanders toch zien als een stelletje verkrachters en drugsgebruikers die leven van een uitkering, en niet iemand uit zijn ras.

Valt het niet op dat in Nederland Turken met Turken omgaan en Marokanen met Marokanen en Nederlanders met Nederlanders.
Waarom zou dit komen...? Gewoon door Rassenscheiding misschien?!

Maar dan blijft een vraag nog... Waarom is het percentage criminaliteit onder allochtonen veel hoger dan onder Nederlandes...??

Dit is mijn antwoord hierop:

Als wij alle buitenlanders apart blijven zien. Als wij alle buitenlanders geen werk geven vanwege hun kleur( wat altijd gebeurt, want een manager zal eerder een Nederlander in baan nemen dan een buitenlander). Als wij alle buitenlanders aanspreken als vies, ze stinken, ze hebben allemaal zwart haar. Als wij alle buitenlanders een lager opleiding geven vanaf de basisschool( want een gemiddelde buitenlander wordt lager geschat op niveau omdat vaak zijn Nederlands niet goed is en omdat hij een ander kleur heeft. Ik ben zelf een leerling HAVO 2e Fase. Ik hoorde op de basisschool van mijn leraar dat ik VBO moest doen...Waarom???)Ik had meteen bewezen dat ik ook als een Nederlander kon leren en studeren.

Als wij hiermee door zullen gaan dan zullen we nog meer criminaliteit zien onder de buitenlanders.
Wij hebben meer aan hun voordelen dan Nadelen.

De meeste nieuwe ondernemers waren dit jaar de Turken.
Dit is bewezen.

De meeste criminaliteit onder buitenlanders gebeurt door de 1e en 2e Generatie. Die nu ouder worden en dichterbij de dood komen. De 3e generatie is hoger geschoold, studeerd het meest op economisch gebied, en voelt zich meer Nederlander.

Ik vind het erg dom en simpel om te zeggen dat we alle buitenlanders eruit moeten trappen. Dit is eerder een antwoord van een zwakkeling die geen raad meer heeft. Buitenlanders eruit trappen kan niet!? Dat mag niet eens..!
Dat past niet in een Democratischstelsel...! We zitten in de EU. Een teken dat Nederland gastvrij is...! Wat zal er gebeuren als we nu met zulke opmerkingen komen?! Blijkbaar hebben mensen nog niets geleerd van Hitler of Stalin.

WE MOETEN MET EEN OPLOSSING KOMEN (!)ALS HET SITUATIE ZO ERG IS(!). EN NIET GELIJK MET OPMERKINGEN DAT BUITENLANDERS NEDERLAND MOET VERLATEN.

IK BEN 18 JAAR, IK DOE HAVO 5 ,2E FASE, IK HEB EEN BAAN EN HAAT MENSEN DIE NIET WERKEN,

IK KAN NET ZO GOED LEVEN ONDER NEDERLANDERS ALS BUITENLANDERS,

IK HOU VAN DISCUSSIËREN EN NIET GELIJK DOMWEG EEN KEUZE MAKEN,

IK HOU NIET VAN RUZIE,

IK HOU VAN GELIJKHEID,

IK HOU VAN EERLIJKHEID,

MIJN TOEKOMST ZAL IK CREËREN, EN NIET MENSEN MET VOOROORDELEN OVER MIJ,

IK HOU NIET VAN RASSENSCHEIDING EN SCHEIDING OP WAT VOOR GEBIED DAN OOK.

EN MISSCHIEN KLINKT HET HEEL VREEMD VOOR SOMMIGE VAN JULLIE:

IK BEN EEN TURK! EN HET KAN ECHT WAAR! :x

Tha best place to be is Turkey!
pi_2592688
Ohja laten we daar eens over beginnen. Is gelukkig nog nooit over gediscussieerd.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_2592717
Van harte welkom Volcanus,

maar probeer eens eerst de FAQ te lezen en zoek ook eens de zoek-knop op, alvorens een nieuw topic te beginnen.

Er zijn vast wel een paar topics te vinden waarin jij jouw mening dan kwijt kunt.

Veel plezier trouwens verder hier op Fok!.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')