Uiteraard, goed opgemerkt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:37 schreef M.Night-Shyamalan het volgende:
In de topictitel staat DVNH, maar dat moet DVHN zijn. Kan iemand dat aanpassen?

Je bent ook verplicht om iemand van PSV in je team op te nemen aldostuta, anders wist ie alles direct.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:52 schreef aldostuta het volgende:
Wat een prutsers, telkens als ik mn team wil opslaan wordt alles gewist.....

Vraagt ie dat je eerst ingelogd moet zijn?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:52 schreef aldostuta het volgende:
Wat een prutsers, telkens als ik mn team wil opslaan wordt alles gewist.....

Dat wist ik al lang, aan die eis heb ik voldaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je bent ook verplicht om iemand van PSV in je team op te nemen aldostuta, anders wist ie alles direct.

Nope, ik was ook al ingelogd, dus dat kan het probleem niet zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vraagt ie dat je eerst ingelogd moet zijn?

Dat geldt ook voor Clauwheeequote:Op zondag 13 augustus 2006 17:27 schreef methodmich het volgende:
Vaduz zegt net dat hij Noca nog als deelnemer verwacht. Waar wacht je op Noca?

quote:Je kunt je altijd aanmelden, maar je doet het gehele spel mee als je je inschrijft voor vrijdag 18 augustus 18:00 uur.

En de toelating is een feit.....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:28 schreef clauwheee het volgende:
O ja, ik heb me aangemeld, wacht op toelatingDe Clauwheees

quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:44 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
En de toelating is een feit.....
![]()
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |