Je pop up werkt nietquote:Op zondag 23 juli 2006 00:21 schreef Tatutatu het volgende:
Nog meer mensen die deze pop-up advertentie bijna dagelijks krijgt?
[afbeelding]
Kunnen ze daar geen politie op zetten, net zoals op de dagelijkse e-mail spam!??
GRRR
Ik heb ook mijn programma's, zoals Adaware en spybot, schijnt niet te helpen.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:23 schreef rena het volgende:
Daar heb je programma's voor tegenwoordig. Nooit last van dus.![]()
Probleem is alleen dat dat dan ook alle scripts uitschakeld geloof ik. En dat kan erg klote werken op een hoop websites.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:00 schreef Nemephis het volgende:
Firefox + noscript ... dus nergens last van![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:02 schreef Myers het volgende:
Echt een kut nummer is dat. KUT NUMMER.
quote:Op zondag 23 juli 2006 01:49 schreef Rekkie het volgende:
Mooi nummer
idd begrijp dat gehype dus echt niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 02:02 schreef Myers het volgende:
Echt een kut nummer is dat. KUT NUMMER.
same here, alleen dan Mozilla + Adblockquote:Op zondag 23 juli 2006 01:00 schreef Nemephis het volgende:
Firefox + noscript ... dus nergens last van![]()
Hij is ondertussen echter zo vaak op RTV langsgekomen dat ik t nu een kutnummer vind..quote:Op zondag 23 juli 2006 01:49 schreef Rekkie het volgende:
Mooi nummer
Neen. Met noscript kun je juist per domein bepalen of scripts zijn toegestaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:32 schreef existenz het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat dat dan ook alle scripts uitschakeld geloof ik. En dat kan erg klote werken op een hoop websites.
Luister maar es dagelijks naar 538, alwaar je dat nummer minstens 10x per dag voorbij hoort komenquote:Op zondag 23 juli 2006 01:49 schreef Rekkie het volgende:
Mooi nummer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |