Heb je het wel eens van dichtbij gezien? Het is echt uitermate irritant, hoor. Zeker als iemand dan ook nog met zijn tong loopt te bewegen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waar je je al aan kan ergerenTjah echt zo iets dat je doet als je ergens mee bezig bent zonder dat je weet dat je dat doet
![]()
Ik heb voor mezelf reeds proefondervindelijk vastgesteld dat zowel geestelijk minder capabelen als intelligente dit doen.quote:
Echt zoiets om te doen tijdens het klussen als je bijvoorbeeld een ingewikkelde berekening aan het maken bent in je hoofdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:41 schreef Agag het volgende:
[..]
Heb je het wel eens van dichtbij gezien? Het is echt uitermate irritant, hoor. Zeker als iemand dan ook nog met zijn tong loopt te bewegen.
Irrelevante vraag/opmerking... Ik stel nergens dat deze mensen niets bereiken in hun leven.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:47 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Op zich geen onaardige carriere. Wat heb jij bereikt TS?
die heeft een nijlpaard gebaftquote:
Hehe, nee de tong hang meestal scheef uit de mond, en de mond is verder gesloten.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:12 schreef Kresj het volgende:
Michael Jordan deed het ook altijd. Zodra de tong uit z'n smoel hing wist je dat er iets goeds ging gebeuren.![]()
Die spannen zich nooit inquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:43 schreef SnowWay het volgende:
[quote]Op zaterdag 22 juli 2006 22:31 schreef Agag het volgende:
Zie het buitenlanders eigenlijk nooit doen.
![]()
[/quote
Doen die wat dan?![]()
Nee, want ik span me niet in.quote:
Ook als jij je niet inspant hangt die tong uit je schuurquote:
Ja maar dat is of topicquote:Op zondag 23 juli 2006 13:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ook als jij je niet inspant hangt die tong uit je schuur![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |