Maar je kan het wel proberen te benaderen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:36 schreef descendent1 het volgende:
![]()
Objectiviteit bestaat niet; face it!
Hou eens op met dat geklaagquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:31 schreef zipzap het volgende:
Kijk ik naar het Journaal, na het Journaal komt, zoals altijd, Nova.
Begint dat mens te lullen. Israelische soldat blalbla. Maar wat ik dan zo zonde vind: ik krijg geen Libanese moeder te zien die een kind verloren heeft.
Iedereen vecht voor waar hij denkt dat hij gelijk heeft. Beiden hebben dus gelijk.
Alleen de pers is weer eens Amerika gezind, en kijkt weer door de 'westerse' ogen...
Bah.
Eenzijdige programma's...
Ach; wat de één objectief vindt vindt de ander weer subjectief;quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:39 schreef zipzap het volgende:
[..]
Maar je kan het wel proberen te benaderen.
Ik zie liever een mengeling.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:42 schreef Apropos het volgende:
Meteen daarna was er een fijne documentaire over de demonstratie in Amsterdam, waar Israel ter verantwoording werd geroepen voor ''massamoorden.'' Niet gezien?
Is dat een programma? Ik zal het onthouden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:44 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ach; wat de één objectief vindt vindt de ander weer subjectief;
Tip: 'Tegenlicht'!![]()
omdat jij ook een nerd bent?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat een nerd dit ging zeggen toen ik de TT las..
Vraagje. Waarom moet deze loze opmerking in elk topic worden geroepen.quote:
Dan heb je nova van maandag of dinsdag niet gezien, maar je kunt ook niet altijd alles willen zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:31 schreef zipzap het volgende:
Kijk ik naar het Journaal, na het Journaal komt, zoals altijd, Nova.
Begint dat mens te lullen. Israelische soldat blalbla. Maar wat ik dan zo zonde vind: ik krijg geen Libanese moeder te zien die een kind verloren heeft.
Iedereen vecht voor waar hij denkt dat hij gelijk heeft. Beiden hebben dus gelijk.
Alleen de pers is weer eens Amerika gezind, en kijkt weer door de 'westerse' ogen...
Bah.
Eenzijdige programma's...
Ik meen het vanuit de bodem van mijn hart.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:26 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Vraagje. Waarom moet deze loze opmerking in elk topic worden geroepen.
Als je het bagger vind kijk dan niet. Of is het weer zo'n dooie populistische opmerking?
Open er een topic over.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik meen het vanuit de bodem van mijn hart.
De Nederlandse pers is vrijwel zonder uitzondering anti-Amerikaans (de ene krant/programma wat meer dan de andere), dus wat jij zegt lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:31 schreef zipzap het volgende:
Toen was ik in het buitenland.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:01 schreef Radiohost het volgende:
Dan heb je zeker van de week toen ze het door de ogen van Libanezen bekeken niet gezien he?
Voortaan niet zomaar weer wat roepen he...![]()
50-50 is beter.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Je kan de Nederlandse media er toch moeilijk van beschuldigen niet de Libanese kant van de zaak te belichten in dit conflict... Jezus zeg, de berichtgeving was grotendeels zeer kritisch tegenover Israel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |