quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:04 schreef menininha het volgende:
Leuk safaripark is dat...
Of resusaapjes als berenvoerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:50 schreef Lollifant het volgende:
Ze hebben wel gelijk. Wat een kutpark is dat!![]()
Baby-aapjes gebruiken voor dierproeven....![]()
Mja dat is dan nog enigzins 'natuur', voor zover je wilde dieren in een dierentuin natuur kan noemen...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Of resusaapjes als berenvoer
Wat deed die in het safari?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Heb nog een foto van me opa daar alleen me opa is dood![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Bij bijna alle dieren staan wel van dat soort bordjes. Zijn best goed gevonden![]()
Overigens: als je de grootste olifant van Europa in je park hebt en je noemt 'm Calimero heb je sowieso humor.
Hij wordt voornamelijk gebruikt op nageslacht te producerenquote:
stokstaartjes bedoel je zekerquote:Op zondag 23 juli 2006 19:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het een erg leuk park
Gezellig om even rond te wandelen op een verloren zondagmiddag. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik alleen bij de stokpaardjes en de geitjes blijf hangen, de rest doen we meestal in sneltreinvaart.
Stokstaartjes iddquote:Op zondag 23 juli 2006 19:13 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
stokstaartjes bedoel je zeker![]()
dat zijn overigens geweldige beesten![]()
Voor hen geldt eigenlijk hetzelfde als voor de meeste dieren (behalve sommige apensoorten). Ze voeren de hele dag weinig tot niets uit. Ik heb het idee dat die beesten driekwart van de dag onder de grond zitten zodra het flink boven de twintig graden is of wanneer het regent. Gelukkig heb ik bijna afleveringen van Meerkat Manor nog op videoquote:
We zijn laatst 's avonds naar de BB geweest, dan zijn de dieren een stuk actiever. Lijkt wel of ze normaal gesproken wachten tot het 'volk' weg is voor ze uit hun holen komen.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:16 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Voor hen geldt eigenlijk hetzelfde als voor de meeste dieren (behalve sommige apensoorten). Ze voeren de hele dag weinig tot niets uit. Ik heb het idee dat die beesten driekwart van de dag onder de grond zitten zodra het flink boven de twintig graden is of wanneer het regent. Gelukkig heb ik bijna afleveringen van Meerkat Manor nog op video![]()
Die olifant is juist leukquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:03 schreef Magistic het volgende:
Die olifant in hun logo kijkt ook al zo vriendelijk.
Die beesten zijn zo zuinig met hun energie, dat ze je op het hoogtepunt van de dag alleen maar aan zitten gapen. Al lijkt me dat geen zekerheidje wanneer je je zomaar in het leeuwenterritorium waagtquote:Op zondag 23 juli 2006 19:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We zijn laatst 's avonds naar de BB geweest, dan zijn de dieren een stuk actiever. Lijkt wel of ze normaal gesproken wachten tot het 'volk' weg is voor ze uit hun holen komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |