Ik kán hem wel missen hoor. Dat is het probleem niet. Alleen knaagt het gevoel even aan me, nu ik nog geen relatie met hem heb en het me gewoon een beetje overvalt. Wil er graag over praten, snap jequote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
je gaat hem toch niet stalken he... als je hem al een dagje niet kan missen!
Gister dusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Heb je die gast ooit wel eens IRL ontmoet?
Maar zit dr ook een kans in dat dat wel gaat gebeuren dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:01 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ik kán hem wel missen hoor. Dat is het probleem niet. Alleen knaagt het gevoel even aan me, nu ik nog geen relatie met hem heb en het me gewoon een beetje overvalt. Wil er graag over praten, snap je
Ja..ik ken hem best wel lang (4 jaar) . Ik wéét dat het wederzijds is, maar er over beginnen is het volgende.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Maar zit dr ook een kans in dat dat wel gaat gebeuren dan?
Op de msn?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:02 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja..ik ken hem best wel lang (4 jaar) . Ik wéét dat het wederzijds is, maar er over beginnen is het volgende.
Hoe oud zijn jullie?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:02 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Ja..ik ken hem best wel lang (4 jaar) . Ik wéét dat het wederzijds is, maar er over beginnen is het volgende.
tjaa das knap lulligquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:01 schreef Kauki het volgende:
Wacht maar tot het echte verliefdheid is geworden en blijkt dat het niet wederzijds is. Dan heb je het pas voor elkaar....
Ga eens terug naar Tweakers, of hoe het heten mag.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:08 schreef DakDuuf het volgende:
w00t, ga langs zeg wat je wilt, en wat je voor hem voelt, en jullie leven nog gelukkig lang. Klaar slotje
Ik heb het ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:01 schreef Moragh_DaughterofSu... het volgende:
[..]
Ik kán hem wel missen hoor. Dat is het probleem niet. Alleen knaagt het gevoel even aan me, nu ik nog geen relatie met hem heb en het me gewoon een beetje overvalt. Wil er graag over praten, snap je
*mee eens* tot die tijd is het klote.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb het ook(alleen dan met een meisje
), maar ik zie d'r maandag op het werk pas weer en weet niet eens of er wel een relatie kan/gaat komen
.
VerliefdheidKan ooit leuk zijn maar alleen als het wederzijds is en je dat ook weet.
Het is ook klote als je weet dat je over een paar weken ergens anders gaat wonen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:15 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
*mee eens* tot die tijd is het klote.
Dan valt er nog wel een oplossing te bedenkenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:20 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Het is ook klote als je weet dat je over een paar weken ergens anders gaat wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |