Die is al wat vaker langsgekomen hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Klik
Het is van de afgelopen 20 jaren ..
Ook van Oranje tegen Argentinië
![]()
Tof!!! ook mooi dat Queen - Don't stop me now eronder is gemonteerd.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Klik
Het is van de afgelopen 20 jaren ..
Ook van Oranje tegen Argentinië
![]()
Ja, Dennis was zichtbaar blij met allesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:42 schreef Noisekick het volgende:
Het mooiste vond ik nog, dat Dennis zo blij leek, zo onder de indruk en genietend van alles om hem heen
Iemand die zo nuchter is en zo blij kijkt, kan niet anders dan enorm genoten hebben.
En leuk dat hij na al die jaren niet meer dat gebakken Engels spreekt, maar gewoon dat Engelse dialect over heeft genomen![]()
Knap? Nou eh naar meer dan 10 jaar lijkt me dat niet zo gekquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, Dennis was zichtbaar blij met allesDat kon je wel zien..Heel dankbaar ook zo te zien.
En hij spreekt goed Engels, knap hoor![]()
Nee, dat is ook wel zo ! Maar niet iedereen krijgt dat voor elkaar al is dat meer dan 10 jaarquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:46 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Knap? Nou eh naar meer dan 10 jaar lijkt me dat niet zo gek![]()
O/t: Alleen verstandelijk gehandicapten niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel zo ! Maar niet iedereen krijgt dat voor elkaar al is dat meer dan 10 jaar![]()
Komt 'ie op uitzendinggemist oid?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:38 schreef popolon het volgende:
Nope.
Maar ik ga het online bekijken later.
Cruijff is genieten omdat hij loopt??quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:49 schreef Agrafes het volgende:
Jammer dat Dennis zelf bijna geen goede bal wist te raken, maarja hij kon weinig meer fout doen. Toch stalen andere oudjes de show, wat was Overmars nog snelEn wat was Van Basten nog enorm goed
En Cruijff op het veld is sowieso genieten, dat respect van Henry naar Cruijff
![]()
Mocht je het niet meer weten, hij is in de 60.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Cruijff is genieten omdat hij loopt??
Sorry maar ik heb niet kunnen ontdekken waarom het nu nog genieten is van cruijff.... Van Basten daarentegen
quote:With 10 minutes left, the crowd was sprung two surprises. Ajax brought on two players from whom the word ‘legend’ is not good enough — Johan Cryuff and Marco van Basten.
Blind zou daar eigenlijk spelen maar was geblesseerd.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:10 schreef DrDentz het volgende:
toch snap ik niet wat Jaap in het Ajax-legends team deed, is hij dan bij voorbaat al een legend daar
Anders had Henry er 5 ingeknald...quote:Op zondag 23 juli 2006 00:10 schreef DrDentz het volgende:
toch snap ik niet wat Jaap in het Ajax-legends team deed, is hij dan bij voorbaat al een legend daar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |