quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
lollerrofl ik zo mijn kast opruimen lollerrofl, kwam ik een stukkie PVC buis tegen lollerrofl, dus ik zo denken van wtf doet dat hier lollerrofl, pakte ik zo de veronica gids lollerofl, scheur ik een stukje papier eruit lollerrofl, en draai ik er een pijl van en daarmee schoot ik zo een kat van onze schuurdak lollerrofl!!
moet die kutkat maar niet midden in de nacht voor mijn raam staan jankenquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:11 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]!
je had ook je katana kunnen gooien.
Dan gooi je een beker water over 'm heen ofzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
moet die kutkat maar niet midden in de nacht voor mijn raam staan jankentis geven en nemen!
en papieren pijltjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan gooi je een beker water over 'm heen ofzo
ik doe niet aan meetsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:34 schreef Chanty87 het volgende:
Om het welzijn van lieve katten. Zo'n pijltje had makkelijk z'n oog ofzo kunnen raken ja! Zal ik 'es bij jou doen zo
Die kat doet aan jogaquote:
Roy had nu gezegt "OHHHJ A A CHANTY, DAN KUNNEN WE GELIJK ETEN DAARNA *KWIJLKWIJLKWIJLKWIJLKWIJL*quote:
Ik ben roy nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:29 schreef capibar het volgende:
[..]
Roy had nu gezegt "OHHHJ A A CHANTY, DAN KUNNEN WE GELIJK ETEN DAARNA *KWIJLKWIJLKWIJLKWIJLKWIJL*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
bamboocha indeedquote:
nee als ik op het dak klim van die schuur dan vlucht ie al, we hebben een verleden snap jequote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:41 schreef Chanty87 het volgende:
Er naartoe gaan en je excuses aanbieden.
Ga dan naar dr Phil, dan kan je het uitpraten mmkay?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee als ik op het dak klim van die schuur dan vlucht ie al, we hebben een verleden snap je
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:46 schreef capibar het volgende:
[..]
Ga dan naar dr Phil, dan kan je het uitpraten mmkay?
Ik ben vanaf morgen trouwens een weekje weg.... alweeeeeer een vakantie *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |