Grapjas.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
O
Maar dan klopte de scoop van Hunter toch![]()
Nee het bericht van De Telegraaf is letterlijk overgenomen, bleek later (inmiddels zijn er via Google nog een stel andere sites te vinden, die het Telegraaf-bericht hebben overgenomen en dus dezelfde tekst publiceerden als MW).quote:Op maandag 24 juli 2006 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
ooooooooo, zat dat zo![]()
edit: ik kan het niet meer terugvinden op Telegraaf.nl, maar volgens mij kwam dat Telegraafbericht enkele dagen later![]()
Het zal er morgen wel op staan.quote:edit2: en die bb site op Talpa wordt ook niet goed bijgehouden http://www.talpa.tv/web/s(...)505/typeofpage=47737
Jammer, ik had liever de illusie van een bron die dicht bij het vuur staat gehadquote:Op maandag 24 juli 2006 18:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee het bericht van De Telegraaf is letterlijk overgenomen, bleek later (inmiddels zijn er via Google nog een stel andere sites te vinden, die het Telegraaf-bericht hebben overgenomen en dus dezelfde tekst publiceerden als MW).
[..]
Het zal er morgen wel op staan.
Elders op de Talpa-site staat het wel.
Idd, en zoveel werk is BB presenteren nou ook weer niet. Ze krijgt toch alles wat ze moet zeggen op kaartjes/autocue aangeleverd van de redactie. Dus het is voor Bridsj slechts een kwestie van ff naar de studio crossen, de makeup in, uurtje op de buis, afschminken en ze kan alweer terug naar huis.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |