Duurzaamheid, comfort. Rijgedrag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:16 schreef Exision het volgende:
Wat is het verschil van zo'n fiets met n trek van 250euro?
Remmen? nah, niet boeiend in the dirt. Als het werkt werkt het.
vork? ja, kan handig zijn. Maar om nou te zeggen dat het zoveel scheelt als hij net wat beter veert?
Frame? Hoeveel gram?
Versnellingen? trappen moet je toch?
Overall kwaliteit?
Of zeg ik nu iets geks. Begrijp me niet verkeerd, ik fiets ook wel eens af en toe. Voornamelijk voor conditie (ik cross). Maar ik kan niet zeggen dat die mensen met zo'n dure fiets nou sneller gaan hoor...
Hele goede vraag. Er zijn zooooo ontzettend veel mountainbikes te koop.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:05 schreef partyyboyy het volgende:
Goed topic
Ik wil ook gaan mountainbiken (2x in de week, hiervan 1x in bossen)
en ben op zoek naar een mountainbike. Budget ¤ 800,-.
Iemand tips?
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:36 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Hele goede vraag. Er zijn zooooo ontzettend veel mountainbikes te koop.
Kijk anders eens forum.mountainbike.nl . Met de zoekfunktie kun je al een heel stuk wijzer worden.
Wat voor bike zou je willen hebben? Als je een full suspension wil, dan moet je echt naar 2e hands bikes kijken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:45 schreef partyyboyy het volgende:
[..]ik ben me al een beetje aan het inlezen ja.
Maar wat zou jij mij aanraden?
Andere remmen erop zetten. En dan geen mechanische schijfjes meer, maar hydraulische.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:09 schreef dekilo het volgende:
Ff wat anders:
Ik heb een specialized hardrock met voor en achter mechanische schijremmen (wat een bagger).
Het remt voor geen meter!
Wat kan ik eraan doen??
Ik ben er bijna zeker uit. Het zal een Cube LTD Comp wordenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:26 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Wat voor bike zou je willen hebben? Als je een full suspension wil, dan moet je echt naar 2e hands bikes kijken.
Wil je een hardtail (met alleen voorvering), dan kun je bij veel merken shoppen. Trek, Giant, Cube noem maar op. Vertel eens wat meer, van wat je voor soort bike zou willen en waarvoor je het ding zou gaan gebruiken.
Goed keuze! Ik hoor heel goede geluiden over Cube (en had er ook bijna eentje gekocht).quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:58 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik ben er bijna zeker uit. Het zal een Cube LTD Comp worden
Woensdag ga ik langs de winkel, want morgen is hij gesloten i.v.m. feestdag in België
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |