omdat je tijdens zo'n wedstrijd graag de goede dingen herinnerd ipv een zwarte periode......is dat zo lastig te begrijpen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:54 schreef postmortum het volgende:
ja het is leuk dat zo'n grote speler zo'n afscheid krijgt. Dat heeft die wel verdiend denk ik, maar waarom wordt die zo opgehemeld dat door die commetator, de hele tijd ajax dit , arsenal dat.
Waarom durft niemand iets te zeggen over zijn Interperiode?
Die je toch wel reelijk mislukt kunt noemen met 11 doelpuntjes in 52 wedstrijden![]()
die wedstrijd speelde die pauper niet meequote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:57 schreef tong80 het volgende:
Ja ook schandalig dat ie het niet heeft over de UEFA-cup die hij met Inter won.
Zeg knul, je bent niet verplicht om te kijken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:59 schreef postmortum het volgende:
oh nu begint de tweede helft ff kijken wie allemaal uit het bejaardenhuis is gehaald![]()
Zouden ze achter hun rollertartjes aanlopen tijden het voetbal![]()
WOW BRAIN ROY!![]()
zeg dat is nog altijd jantje wouters hequote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:59 schreef Palau het volgende:
Bergkamp is geen pauper. Bergkamp is een van de beste Nederlandse spelers ooit.
ik ben aan het wachten op jantje woutersquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:01 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Zeg knul, je bent niet verplicht om te kijken.
Fok youquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
die wedstrijd speelde die pauper niet mee![]()
BRRAAAAAAAAAIIINNNSSSSquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:59 schreef postmortum het volgende:
oh nu begint de tweede helft ff kijken wie allemaal uit het bejaardenhuis is gehaald![]()
Zouden ze achter hun rollertartjes aanlopen tijden het voetbal![]()
WOW BRAIN ROY!![]()
Kijk je wel de hele wedstrijd? Ik heb het namelijk wel gehoord.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:54 schreef postmortum het volgende:
ja het is leuk dat zo'n grote speler zo'n afscheid krijgt. Dat heeft die wel verdiend denk ik, maar waarom wordt die zo opgehemeld dat door die commetator, de hele tijd ajax dit , arsenal dat.
Waarom durft niemand iets te zeggen over zijn Interperiode?
Die je toch wel reelijk mislukt kunt noemen met 11 doelpuntjes in 52 wedstrijden![]()
inderdaad. Dacht dat het aan mijn digitale televisie zou liggen, maar niet dus...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:48 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
het geluid is steeds veel te laat
irritant
ik wilde altijd ronald koeman zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:23 schreef SilverBullet het volgende:
Dennis Bergkamp.Dat was de voetballer die je altijd wilde zijn vroeger, toen ik nog klein was, als je aan het voetballen was met je vriendjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |