Mental image van die vriend die staat te rukken in de discotheek in de nek van dat meisje.quote:
Als dat zo is had ik z'n nek gebroken als er ook maar 1 druppeltje op mij kwamquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Mental image van die vriend die staat te rukken in de discotheek in de nek van dat meisje.![]()
Want daar mag je altijd in de nekken van vreemden klaarkomen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:11 schreef ChicaneBT het volgende:
dit is alleen maar meer het bewijs dat het bij ons in de soos 10x zo gezellig is,
Dat had je bij die meet moeten vragen.quote:
Nee dat zijn geen vreemdenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Want daar mag je altijd in de nekken van vreemden klaarkomen?
Zaad.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:22 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
waar gaat dit over?
in hemelsnaam...
& bier.quote:
Dat lijkt me nogal duidelijk; dit gaat over een zaadstraal. In iemands nek aldus.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:22 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
waar gaat dit over?
in hemelsnaam...
Dat was voor iedereen een betere optie geweest denk ik, maar zij wilde hem niet tussen haar tieten meen ik me te herinneren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:24 schreef remlof het volgende:
Had ie niet gewoon tussen haar tieten klaar kunnen komen?
Ja dus? Gewoon een beetje geweld gebruiken doet het altijd goed.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:25 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Dat was voor iedereen een betere optie geweest denk ik, maar zij wilde hem niet tussen haar tieten meen ik me te herinneren.
welke meetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat had je bij die meet moeten vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |