Klopt ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:01 schreef Johnns het volgende:
super!
sinds het deze week bij de AH in de aanbieding is, en mn moeder een kratje meenam ben ik verslaafd![]()
Ik vind de smaak subtiel. Doorgaans houd ik meer van de ietwat stevigere bieren (grolsch/brand) maar deze is echt lekker fris met een subtiel bittere afdronk. Veel beter als dat chemische slootwater van Heineken of Bavaria.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:04 schreef Furby het volgende:
Vind het niet speciaal zoals ze doen geloven mer hun unieke nummering op de dopetiket. Dat bron gedoe is ook al onzin, doen veel brouwerijen.
6.99quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:14 schreef remlof het volgende:
alfa is best ok, vooral als het bij de AH voor 8,99 weggaat!
*zo nog even kratje gaat halen
Ze kunnen maar een beperkte hoeveelheid brouwen omdat er een limiet zit aan de hoeveelheid water die ze omhoog mogen pompen uit die bron. Vandaar ook die nummering op de flesjes.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:18 schreef Adfundum het volgende:
Best lekker, maar ik heb het al lang niet meer op. Is de laatste jaren erg populair geworden. Ik snap niet hoe zo'n kleine brouwerij de laatste jaren ineens zulke grote hoeveelheden kan brouwen. Ze exporteren ook nog naar de USA geloof ik. Zal het weer eens nemen. Kijken of het nog net zo lekker is als vroeger toen ze nog klein waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |