ja, gewoon streepjes, maar ze bewegen allemaalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:44 schreef veldmuis het volgende:
Zijn het die zwarte streepjes zegmaar?.
Zwak afweersysteem heb je dan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:45 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Jaaaa en blijf de rest van je leven verkouden.
Airco
Bats!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:06 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Zodra de lsd is uitgewerkt zijn ze weer weg.
Nee, geen last van, gelukkig. Weet ook niet wat het zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:53 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
jij weet waar ik het over heb ofnie?
heb jij er ook last van
zijn ze grijs,hebben ze flaporen , 2 slagtanden en een slurf ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:42 schreef RijstNatie het volgende:
WTF is er aan de hand?
ik doe een half uur me raam open, en heel me kamer zit vol met mini beesjes, het zijn volgens mij geen onweerbeesjes, want die hebben vleugels...
ze komen gewoon met de wind mee en zijn echt super klein![]()
Die krijg je altijd op je als je gaat fietsen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:44 schreef veldmuis het volgende:
Zijn het die zwarte streepjes zegmaar?.
Ik had eerst een dikke vlieg in mn neus gekregen toen ik aan het fietsen wasquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:36 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Die krijg je altijd op je als je gaat fietsen.![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik had eerst een dikke vlieg in mn neus gekregen toen ik aan het fietsen was.
Jah; hoe die beesten t altijd voor mekaar krijgen om precies in je neus / ogen of mond te vliegen...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik had eerst een dikke vlieg in mn neus gekregen toen ik aan het fietsen was.
Ja, op http://www.tipsvoortrips.be/ kun je er wat tips over vinden!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
Die heten trips toch?
Daar heb ik ook zo'n hekel aan!! Ze hebben verdomme het hele luchtruim ter beschikking, maar nee hoor, altijd uitgerekend in mijn oog vliegen. Hoe dom kun je zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:51 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Jah; hoe die beesten t altijd voor mekaar krijgen om precies in je neus / ogen of mond te vliegen...![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 06:23 schreef R81 het volgende:
Die dingen zitten hierook, van die zwarte streepjesVolgens mij zijn het wel van die tripsen. Die/ kankerbeestjes kruipen ook achter? het beeld scherm van de pc
![]()
Daar gaan ze gewoon doorheen, zo klein zijn ze dus.quote:
Neequote:Op zondag 23 juli 2006 13:51 schreef RijstNatie het volgende:
mocht je het ouwe scherm ook houden?
Onweersbeestjes dus. Pokkebeestenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
Die heten trips toch?
Wat hij zegt voor de 25ste keerquote:Op zondag 23 juli 2006 15:59 schreef RijstNatie het volgende:
die beesjes zijn zo klein, die gaan door de hor heen !!!!!!!
Dan doe je er twee over elkaar. Improviseren heet dat.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:59 schreef RijstNatie het volgende:
die beesjes zijn zo klein, die gaan door de hor heen !!!!!!!
Jij begrijpt het niet helemaal zo te zien. 1 mm is namelijk al te groot voor één hor, laat staan voor twee horren die elkaar overlappen. Of gebruik jij netten als hor?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:09 schreef Chanty87 het volgende:
Dan gaan ze er nog doorheen, dwaasch. Die beesten zijn 1 mm groot ofzo.
We hebben een wijsneus in ons midden?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:26 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet helemaal zo te zien. 1 mm is namelijk al te groot voor één hor, laat staan voor twee horren die elkaar overlappen. Of gebruik jij netten als hor?
Da's kleinquote:Op zondag 23 juli 2006 16:30 schreef BaraCuda het volgende:
ze zijn veel kleiner dan 1 mm in lengte zijn ze 1 a 2mm maar dikte zijn ze net 0.1mm
Wowquote:Op zondag 23 juli 2006 16:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
We hebben een wijsneus in ons midden?
[afbeelding]
Die beesten zijn overigens 1 mm in lengte. Niet in breedte.
Nou moet je niet onvriendelijk wordenquote:
Niet op gelet in elk geval.quote:Op zondag 23 juli 2006 16:52 schreef Chanty87 het volgende:
Eau. Nouja niet onvriendelijk bedoeld hoor, maar die beestjes komen haast nooit in steden voorEn in boerendorpjes dan weer wel
Vaag dat je ze nooit gezien hebt dan...
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
We hebben een wijsneus in ons midden?
[afbeelding]
Die beesten zijn overigens 1 mm in lengte. Niet in breedte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |