We hebben 'm nog nodig als capper straks. Alle anderen zitten op VOLquote:
Dit soort posts storen me veel meer dan alle posts van APK samen de afgelopen 12 uurquote:Op zondag 23 juli 2006 14:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We hebben 'm nog nodig als capper straks. Alle anderen zitten op VOL
Bovendien is het niet leuk als je 'm nú al de kast opjaagt, heb dan tenminste het fatsoen om ermee te wachten tot de streams begonnen zijn...![]()
Whehehequote:Op zondag 23 juli 2006 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit soort posts storen me veel meer dan alle posts van APK samen de afgelopen 12 uur![]()
lekker simpel!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef APK het volgende:
Hoe is dat trouwens, om een leugenaar als vader te hebben?
Vertrouw je hem nog wel?
Zoals je weet vertrouw ik die caps ook niet.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:40 schreef flugeltje het volgende:
We hebben 'm nog nodig als capper straks. Alle anderen zitten op VOL
Nu al? Het begint net te wennenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:14 schreef APK het volgende:
[..]
Zoals je weet vertrouw ik die caps ook niet.
Maar goed ik zal er even over ophouden.
Nu vraag je er zelf om Scannie...quote:
Heb ik inderdaad een keer gedaan ja. Sue me!quote:Op zondag 23 juli 2006 15:29 schreef Gert het volgende:
Wat betreft het Photoshoppen: de belichting veranderen, een beetje uitsnijden etc. daar heb ik geen problemen mee. Ik doe dat zelf ook.
Wel kan ik me herinneren dat Scanman een keer de onregelmatigheden die op Lieskes' gezicht te zien waren, met airbrush heeft weggepoetst. Dat gaat m.i. te ver.
Dat ontkende jij toen ook, als ik het mij goed herinner.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik inderdaad een keer gedaan ja. Sue me!![]()
quote:Op zondag 23 juli 2006 15:28 schreef flugeltje het volgende:
APK, ga je gang!
Zou heel goed kunnen, maar ik ga er vanuit dat Gert's geheugen goed is. Ik weet wel dat ik eens een capture heb bijgewerkt als reactie op een capture die Gert had gemaakt van zijn Dido.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:36 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ontkende jij toen ook, als ik het mij goed herinner.
Problemen is een groot woord natuurlijk hè. Het is allemaal relatief.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad een keer gedaan ja. Sue me!![]()
Als capper heb je wat mij betreft de vrijheid om te doen met de screens wat je wilt. Nou is me dat doorgaans veel te veel werk voor een zeer tijdelijk interessante capture, maar anders bepaal ik dat nog altijd wel zelf natuurlijkAls jij er zoals je zegt 'problemen mee hebt' dan is dat toch echt meer jouw probleem dan de mijne.
Pffrt, dat jij nog steeds moralistische opmerkingen durft te maken.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:37 schreef scanman01 het volgende:.. Als je weet waar opmerkingen vandaan komen, zijn ze veel makkelijker in te schatten.
Ja ik was zoooo streng. Er zijn toen zooooveel users geband.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
Ik snap niet dat die modjes niet ingrijpen...die APK had als het aan mij had gelegen allang een ban aan zijn broek gehad...vorig jaar ging je zitten voor minder......
Ik hoop toch dat je niet serieus bent?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:
Ik snap niet dat die modjes niet ingrijpen...die APK had als het aan mij had gelegen allang een ban aan zijn broek gehad...vorig jaar ging je zitten voor minder......
Jij was wel een toffe modquote:Op zondag 23 juli 2006 20:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja ik was zoooo streng. Er zijn toen zooooveel users geband.
Nee ik bedoel ten tijde dat het huidige schrikbewind aan de macht kwam...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja ik was zoooo streng. Er zijn toen zooooveel users geband.
Echt wel...kijk...dat ie jou op stang probeert te jagen is een jaarlijks terugkerend festijn.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat je niet serieus bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |